ВЕРСИЯ ДЛЯ СЛАБОВИДЯЩИХ


ХИМИЯ ФАКУЛЬТЕТІ
 

ФИЗИКАЛЫҚ ЖӘНЕ АНАЛИТИКАЛЫҚ
ХИМИЯ КАФЕДРАСЫ




НИКОЛЬСКИЙ
СЕРГЕЙ НИКОЛАЕВИЧ

кафедра меңгерушісі
химия ғылымдарының докторы
профессор

Телефон: +7 7212 34-19-40
Мұқанов көшесі, 41, №6 ғимарат
Facebook

Даталар мен фактілер »

Білім беру бағдарламалары »

Мұғалімдердің профильдері »

Құжаттар »

Білім беру бағдарламалары:

6В05301 «Химия»: бакалавриат. Бағдарлама химияның жаратылыстану негіздерін оқумен байланысты. Оқыту барысында студент ғылыми зерттеулер мен бағдарламаларды жоспарлауды және ұйымдастыруды үйренеді; экономика мен өнеркәсіптің химиялық секторларындағы өндірістік және технологиялық процестерді ұйымдастырады. Білім беру бағдарламасының ерекшелігі - көптілділік. Студенттер пәндерді үш тілде: орыс, қазақ және ағылшын тілдерінде оқуға мүмкіндік алады. Түлектер жаратылыстану ғылымдары бойынша бакалавр дәрежесін алады және ғылыми-өндірістік зертханаларда, аналитикалық, экологиялық, кедендік, санитарлық-эпидемиологиялық, сертификаттау қызметтерінде; химиялық, мұнай-химия, экологиялық, металлургиялық, фармацевтикалық бейіндегі ғылыми ұйымдарда (институттар, зертханалар); оқу орындарында жұмыс істей алады.

7M05308901 «Химия»: магистратура. Білім беру бағдарламасының мақсаты - химия саласындағы жоғары білікті, химия пәнін терең білетін және химияның негізгі классикалық заңдары бойынша алған білімдерін анық және жеңіл түрде ұсына алатын; ғылыми-зерттеу қызметіндегі қолданбалы және инновациялық мәселелерді шешу үшін теориялық химия саласындағы заманауи білімді қолдана алатын мамандарды даярлау; Түлектер ғылыми зерттеулер жүргізе алады және химияның жалпы құрылымы мен оның әртүрлі бөлімдері мен бағыттарының тығыз логикалық байланысы туралы түсінігін көрсете алады, ғылыми ақпараттарды жинауға және түсіндіруге қабілетті зертханалық зерттеу технологиясын игереді. Түлектер сондай-ақ жаратылыстану ғылымдары магистрі дәрежесін алады және университетте сабақ бере алады, ғылыми-зерттеу қызметімен айналысады, ғылыми көмекші ретінде жұмыс істейді; инженерлер; лаборанттар; химия, металлургия, мұнай-химия, фармацевтика салаларындағы құрылымдық бөлімшенің әдіскерлері бола алады; білім мен ғылым саласында жұмыс істейді.

8D05301 «Химия»: докторантура. Бағдарламаның бірегейлігі түлектердің ғылыми-педагогикалық және практикалық дайындығының ықпалдастығынан көрінеді, бұл химия саласында дербес ғылыми-зерттеу және оқытушылық қызметке қабілетті, білікті жұмыс үшін білім мен дағдыға ие, әмбебап маман қалыптастыруға мүмкіндік береді. Білім беру, химия өнеркәсібі саласындағы мемлекеттік органдарда; ғылыми-зерттеу институттарында; мұнай-химия, газ және көмір өндірісінің орталық зауыттық зертханаларында; бақылау-талдау қызметінде; стандарттау және сертификаттау орталықтарында; табиғи ресурстар және қоршаған ортаны қорғау органдарында қызмет жасай алады. Түлектер философия докторы (PhD) дәрежесін алады және университетте сабақ бере алады, ғылыми-зерттеу қызметімен айналысады, зертхана меңгерушілері, өндіріс меңгерушілері, бас зерттеушілер ретінде жұмыс істейді; жетекші зерттеушілер; аға ғылыми қызметкерлер бола алады.

6В05302 «Іргелі химия»: бакалавриат. Бағдарлама химияның іргелі негіздерін терең зерттеумен байланысты. Оқыту барысында студент химиялық эксперименттер жүргізу, жұмыс барысында алынған мәліметтерді талдау, өңдеу және жүйелеу тәсілдерін үйренеді; ғылыми-техникалық ақпаратпен жұмыс жасайды. Білім беру бағдарламасының ерекшелігі - көптілділік. Студенттер пәндерді 3 тілде: орыс, қазақ және ағылшын тілдерінде оқуға мүмкіндік алады. Түлектер 6В05302 - «Іргелі химия» білім беру бағдарламасы бойынша жаратылыстану ғылымдары бойынша бакалавр дәрежесін алады және химиялық бейіндегі ғылыми ұйымдарда лаборант болып жұмыс істей алады; орта жалпы және мамандандырылған мектептерде, колледждерде, лицейлерде, гимназияларда химия мұғалімдері болып жұмыс істейді.

https://science.karsu.uz/files/journals/4/articles/1269/62944e491ae66.html http://publications.lnu.edu.ua/journals/files/journals/1/articles/1371/submission/original/1371-2175-3-SM.html http://tpfk.ru/files/journals/1/articles/221/6291a23e1d36d.html https://uacd.uz/files/journals/1/articles/12/6294507f77107.html https://jrnls.ivet.edu.ua/files/journals/1/articles/747/6294511129235.html https://www.nzgajournal.org.nz/files/journals/1/articles/3612/629453d14bc51.html https://sebhau.edu.ly/journal/files/journals/6/articles/1915/6294556436aa8.html http://www.vjph.vn/files/journals/1/articles/679/submission/original/679-1219-4-SM.html http://uha.dp.ua/files/journals/1/articles/136/submission/136-1-264-1-2-20220530.html http://www.polsci-law.buu.ac.th/qa/-/situs-judi-online/index.htmlhttps://stce.nuce.edu.vn/files/journals/5/articles/2316/submission/2316-50-9628-1-2-20220530.html https://online.cput.ac.za/files/journals/6/articles/98/submission/98-61-102-1-2-20220530.html https://journal.tvu.edu.vn/files/journals/1/articles/889/submission/889-1-2966-1-2-20220530.html http://journal.ussh.vnu.edu.vn/files/journals/2/articles/994/submission/original/994-1162-3-SM.html http://jstic.ptit.edu.vn/files/journals/1/articles/561/submission/561-1-2183-1-2-20220530.html https://jcsce.vnu.edu.vn/files/journals/1/articles/377/submission/377-1-1835-1-2-20220530.html http://jst.ntt.edu.vn/files/journals/2/articles/298/submission/298-13-836-1-2-20220530.htmlhttps://stce.nuce.edu.vn/files/journals/5/articles/2320/submission/2320-50-9630-1-2-20220530.htmlhttps://vjde.vn/files/journals/1/articles/336/submission/336-1-361-1-2-20220530.htmlhttps://ictmag.vn/files/journals/9/articles/1039/submission/1039-62-5583-1-2-20220530.html http://e-majallah.ftu.ac.th/files/journals/4/articles/308/submission/original/308-597-7-SM.htmlhttps://huso-journal.sskru.ac.th/files/journals/3/articles/241/submission/241-25-1468-1-2-20220530.htmlhttps://www.econa.org.ua/files/journals/1/articles/2048/submission/original/2048-6565658006-3-SM.htmlhttps://stce.huce.edu.vn/files/journals/5/articles/2327/submission/2327-50-9730-1-2-20220530.htmlhttps://fass.dp.ua/files/journals/1/articles/117/submission/117-1-219-1-2-20220530.htmlhttps://eung.nung.edu.ua/files/journals/1/articles/384/629476a0bbaf8.htmlhttps://www.itit58.ru/files/journals/1/articles/430/62947777030a3.htmlhttp://ojs.kmutnb.ac.th/files/journals/6/articles/6117/submission/original/6117-16335-3-SM.htmlhttps://ruhm.es/files/journals/1/articles/856/629478a6f1206.htmlhttps://vjog.vn/files/journals/1/articles/1372/submission/1372-1-3113-1-2-20220530.htmlhttps://sci.chandra.ac.th/journal/files/journals/2/articles/40/submission/40-13-73-1-2-20220530.html http://journalgrad.ssru.ac.th/files/journals/16/articles/2760/submission/original/2760-5446-3-SM.htmlhttp://www.graduate.dusit.ac.th/journal/files/journals/1/articles/1148/submission/1148-1-3106-1-2-20220530.htmlhttps://recifaqui.faqui.edu.br/-/slot-online/http://jifactor.org/-/slot-online/https://fast5.ksu.kz/https://ojs.mbuslc.ac.th/files/journals/1/articles/81/6295c8606a892.html http://revista.irdcivil.com.br/files/journals/1/articles/20/6295d2df159f5.htmlhttps://jwt.su/files/journals/1/articles/1175/submission/1175-1-2833-1-2-20220531.htmlhttps://www.sjunijournals.ge/files/journals/3/articles/62/submission/62-25-111-1-2-20220531.htmlhttps://escsvfu.ru/files/journals/1/articles/24/6295d5cd02ee1.htmlhttps://altaisticsvfu.ru/files/journals/1/articles/52/6295d9a9f1fec.htmlhttps://uprav-uchet.ru/files/journals/1/articles/2157/6295dd81b85a8.htmlhttps://eras.mundis.pt/files/journals/1/articles/197/6295de5b23e69.htmlhttps://ref.ue.poznan.pl/files/journals/2/articles/147/6295df41adf95.htmlhttps://sociedadcientifica.org.py/files/journals/1/articles/247/6295e2c888b7e.html