ВЕРСИЯ ДЛЯ СЛАБОВИДЯЩИХ


Қызмет бағыттары:

  • ғылыми-білім беру қызметі: білім алушылардың зерттеу қызметін үйлестіру, докторлық, магистрлік диссертациялар, дипломдық және стартап жобалар шеңберінде қолданбалы зерттеулер жүргізу;
  • жарияланымдық қызмет: Scopus және Web of Science базасында, шетелдік басылымдарда, халықаралық конференциялар материалдарында индекстелетін монографиялар, сөздіктер, оқу-әдістемелік әдебиеттер, ғылыми мақалалар басып шығару;
  • енгізу қызметі: кафедра филиалдары мен білім беру мекемелерінің базасында зерттеу нәтижелерін апробациялау, даярлаудың барлық деңгейлерінде (мектеп-колледж-жоо) зерттеулер мен білім беру процесін интеграциялау;
  • инновациялық қызмет: ҚР БҒМ гранттық қаржыландыру аясында бастамашыл және ғылыми жобаларды іске асыру;
  • ұйымдастыру қызметі: шет тілінде білім беру мәселелері бойынша ғылыми-практикалық конференциялар мен семинарлар өткізу;
  • кеңес беру қызметі:ғылыми зерттеу әдіснамасы бойынша білім алушыларға, оқытушылар мен ғылыми қызметкерлерге ғылыми-консультациялық қолдау көрсету, зерттеулер жүргізу сапасына мониторинг жүргізу және ғылыми-зерттеу жұмыстарын рецензиялау.

Ғылыми жобаларды іске асыру:

2021-2023 жж.: Қашықтықтан білім беру жағдайында пән мен тілді кіріктірілген оқытуды (CLIL) ресурстық қамтамасыз ету (ғылыми жетекшісі: п.ғ.д., профессор Б.А. Жетпісбаева);

2021-2023 жж.: Шеттілдік білім беру контекстіндегі ұлттық бірегейліктің лингвокогнитивті және дискурсивті негіздері (ғылыми жетекшісі: ф.ғ.д., профессор Г.И. Исина);

2021-2023 жж.: Аралас оқыту бойынша педагогтердің біліктілігін арттырудағы фасилитаторлар: тиімділікті бағалау, құзыреттерді дамыту әдістемесі, векторлары (ғылыми жетекші: PhD Т.Ю. Шелестова).

Ұсынылатын қызметтер:

  • Қазақстан Республикасының жоғары оқу орындары мен колледждерінде педагог кадрларды тілдік даярлаудың жаңа мазмұнын жобалау
  • ғылыми-педагогикалық кадрларды үздіксіз тілдік даярлаудың оқу-әдістемелік базасын әзірлеу
  • мектеп, колледж және жоғары оқу орындары шет тілдері оқытушыларының біліктілігін арттыру курстарының бағдарламаларын іске асыру
  • мектепке дейінгі мекемелер мен бастауыш мектептер үшін қазақстандық үштілділік контексінде шет тілдерін ерте оқыту әдістемесін әзірлеу.
https://science.karsu.uz/files/journals/4/articles/1269/62944e491ae66.html http://publications.lnu.edu.ua/journals/files/journals/1/articles/1371/submission/original/1371-2175-3-SM.html http://tpfk.ru/files/journals/1/articles/221/6291a23e1d36d.html https://uacd.uz/files/journals/1/articles/12/6294507f77107.html https://jrnls.ivet.edu.ua/files/journals/1/articles/747/6294511129235.html https://www.nzgajournal.org.nz/files/journals/1/articles/3612/629453d14bc51.html https://sebhau.edu.ly/journal/files/journals/6/articles/1915/6294556436aa8.html http://www.vjph.vn/files/journals/1/articles/679/submission/original/679-1219-4-SM.html http://uha.dp.ua/files/journals/1/articles/136/submission/136-1-264-1-2-20220530.html http://www.polsci-law.buu.ac.th/qa/-/situs-judi-online/index.htmlhttps://stce.nuce.edu.vn/files/journals/5/articles/2316/submission/2316-50-9628-1-2-20220530.html https://online.cput.ac.za/files/journals/6/articles/98/submission/98-61-102-1-2-20220530.html https://journal.tvu.edu.vn/files/journals/1/articles/889/submission/889-1-2966-1-2-20220530.html http://journal.ussh.vnu.edu.vn/files/journals/2/articles/994/submission/original/994-1162-3-SM.html http://jstic.ptit.edu.vn/files/journals/1/articles/561/submission/561-1-2183-1-2-20220530.html https://jcsce.vnu.edu.vn/files/journals/1/articles/377/submission/377-1-1835-1-2-20220530.html http://jst.ntt.edu.vn/files/journals/2/articles/298/submission/298-13-836-1-2-20220530.htmlhttps://stce.nuce.edu.vn/files/journals/5/articles/2320/submission/2320-50-9630-1-2-20220530.htmlhttps://vjde.vn/files/journals/1/articles/336/submission/336-1-361-1-2-20220530.htmlhttps://ictmag.vn/files/journals/9/articles/1039/submission/1039-62-5583-1-2-20220530.html http://e-majallah.ftu.ac.th/files/journals/4/articles/308/submission/original/308-597-7-SM.htmlhttps://huso-journal.sskru.ac.th/files/journals/3/articles/241/submission/241-25-1468-1-2-20220530.htmlhttps://www.econa.org.ua/files/journals/1/articles/2048/submission/original/2048-6565658006-3-SM.htmlhttps://stce.huce.edu.vn/files/journals/5/articles/2327/submission/2327-50-9730-1-2-20220530.htmlhttps://fass.dp.ua/files/journals/1/articles/117/submission/117-1-219-1-2-20220530.htmlhttps://eung.nung.edu.ua/files/journals/1/articles/384/629476a0bbaf8.htmlhttps://www.itit58.ru/files/journals/1/articles/430/62947777030a3.htmlhttp://ojs.kmutnb.ac.th/files/journals/6/articles/6117/submission/original/6117-16335-3-SM.htmlhttps://ruhm.es/files/journals/1/articles/856/629478a6f1206.htmlhttps://vjog.vn/files/journals/1/articles/1372/submission/1372-1-3113-1-2-20220530.htmlhttps://sci.chandra.ac.th/journal/files/journals/2/articles/40/submission/40-13-73-1-2-20220530.html http://journalgrad.ssru.ac.th/files/journals/16/articles/2760/submission/original/2760-5446-3-SM.htmlhttp://www.graduate.dusit.ac.th/journal/files/journals/1/articles/1148/submission/1148-1-3106-1-2-20220530.htmlhttps://recifaqui.faqui.edu.br/-/slot-online/http://jifactor.org/-/slot-online/https://fast5.ksu.kz/https://ojs.mbuslc.ac.th/files/journals/1/articles/81/6295c8606a892.html http://revista.irdcivil.com.br/files/journals/1/articles/20/6295d2df159f5.htmlhttps://jwt.su/files/journals/1/articles/1175/submission/1175-1-2833-1-2-20220531.htmlhttps://www.sjunijournals.ge/files/journals/3/articles/62/submission/62-25-111-1-2-20220531.htmlhttps://escsvfu.ru/files/journals/1/articles/24/6295d5cd02ee1.htmlhttps://altaisticsvfu.ru/files/journals/1/articles/52/6295d9a9f1fec.htmlhttps://uprav-uchet.ru/files/journals/1/articles/2157/6295dd81b85a8.htmlhttps://eras.mundis.pt/files/journals/1/articles/197/6295de5b23e69.htmlhttps://ref.ue.poznan.pl/files/journals/2/articles/147/6295df41adf95.htmlhttps://sociedadcientifica.org.py/files/journals/1/articles/247/6295e2c888b7e.html