ВЕРСИЯ ДЛЯ СЛАБОВИДЯЩИХ


ФИЗИКО-ТЕХНИКАЛЫҚ ФАКУЛЬТЕТІ
 

РАДИОФИЗИКА ЖӘНЕ
ЭЛЕКТРОНИКА КАФЕДРАСЫ




ТУСУПБЕКОВА
АЙНУРА КАЙЫРЖАНОВНА

кафедра меңгерушісі
PhD докторы


Телефон: +7 7212 356450
E-mail: tussupbekova.ak@gmail.com
ул Университет көшесі, 28,
№2 ғимарат, 526 кабинет.
Facebook, Instagram

Даталар мен фактілер »

Білім беру бағдарламалары »

Мұғалімдердің профильдері »

Құжаттар »

Даталар мен фактілер

Тарихы:
Кафедра Қарағанды педагогикалық институтының радиоэлектроника кафедрасының базасында құрылды. Кафедраның алғашқы меңгерушісі п.ғ.к., доцент Б.М. Вахольский (1972-1973 жж.) болды. Кейін кафедраны т.ғ.к. Л.А.Краусс (1973-1984 жж.), ф.-м.ғ.к. К.Т. Ермағанбетов (1985-1995 жж.), т.ғ.к. Д.М. Мұқанов (1996-1999 жж.), т.ғ.к. Л.В. Чиркова (2000-2005 жж.), ф.-м.ғ.к. Ж.Т. Исмаилов (2006-2017 жж.), PhD докторы А.К. Зейниденов (2017-2019 жж.) басқарды.

Оқытушылар:
Қазіргі уақытта кафедра базалық білімі бар жоғары білікті профессор-оқытушылар құрамымен қамтамасыз етілген – 1 ғылым докторы, 2 PhD докторы, 7 ғылым кандидаты, 5 ғылым магистрі, педагогикалық және өндірістік қызметтегі үлкен тәжірибесі бар 2 оқытушы. Кафедраның ғылыми дәрежесі бар ПОҚ үлесі 59%-ды құрайды. Кафедра оқытушылары арасында – «Қазақстан Республикасының жоғары оқу орнының үздік оқытушысы» атағының 5 иегері (Қ.Т. Ермағанбетов, А.К. Зейниденов, Л.В.Чиркова, А.К. Аймуханов, Қ.М. Маханов), талантты жас ғалымдар үшін ҚР БҒМ стипендиясының 4 иегері - А.К. Аймуханов, Д.А. Афанасьев, А.К. Тусупбекова, А.К.Зейниденов. Профессор А.К. Аймуханов Ұлттық ғылыми кеңестің мүшесі болып табылады.

Білім алушылар:
Бес жыл бойы бакалавриат пен магистратураның білім беру бағдарламалары бойынша білім алушылар контингентінің өсуі байқалады. 6В07104 – «Аспап жасау», 6В06201- «Радиотехника, электроника және телекоммуникациялар» білім беру бағдарламалары бойынша Беларусь, Өзбекстан, Монғолия және Қытайдан келген шетелдік студенттер білім алды. Сонымен қатар кафедрада «Серпін-2050» мемлекеттік бағдарламасы аясында студенттер білім алуда.

Жұмысқа орналастыру:
Жұмысқа орналасқан түлектердің саны жыл сайын артып келеді, бұл олардың бәсекеге қабілеттілігін көрсетеді, мысалы, 2016 жылы «Радиотехника, электроника және телекоммуникациялар» ББ бойынша бұл көрсеткіштер – 50% , 2017 жылы - 64%, 2018 жылы - 66%, 2019 жылы – 66%, 2020 жылы – 69%; 6В07104 – «Аспап жасау» ББ үшін жұмысқа орналастыру көрсеткіштерінің де оң динамикасы бар: 2018 жылы – 75%, 2019 жылы - 77%, 2020 жылы-79%.

Білім беру бағдарламалары:
ББ бойынша білім алушылар үшін халықаралық ынтымақтастықты кеңейту шеңберінде «Томск мемлекеттік басқару жүйелері және радиоэлектроника университеті» (ТУСУР) жоғары кәсіптік білім берудің федералдық мемлекеттік бюджеттік білім беру мекемесі «МИФИ» ұлттық зерттеу ядролық университеті» Федералдық мемлекеттік автономды жоғары білім беру мекемесі және академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті арасында бакалаврларды, магистрлер мен докторанттарды даярлаудың келісілген ББ бойынша білікті кадрларды даярлау (қос дипломды оқыту) мәселелері бойынша келісімшартқа қол қойылды.

Аккредиттеу және көшбасшылық:
Университеттің сапа саласындағы саясатын жүзеге асырудағы жоғары нәтижелер университеттің әлемдік және ұлттық рейтингтердегі позицияларынан көрінеді.
2018 жылы 5В071900/6В06201–«Радиотехника, электроника және телекоммуникациялар» білім беру бағдарламасы ҚР жоғары оқу орындары арасында мамандарды даярлау бағыттары мен деңгейлері бойынша БСҚТА агенттігінің тәуелсіз рейтингісінде 5-орынды, ал 2019 жылы БСҚА агенттігінің тәуелсіз рейтингісінде 5В071900/6В06201–«Радиотехника, электроника және телекоммуникациялар» БСҚТА агенттігінің тәуелсіз рейтингісінде 3-орынды иеленді. Аталған білім беру бағдарламасының институционалдық (БСҚТА агенттігінің 02.04.2018 ж. №0086 IA, 31.03.2023 ж. дейін жарамды) және мамандандырылған (БСҚТА агенттігінің 27.07.2020 ж. №0189/1 ЅА-А) аккредиттеуден өткені туралы сертификаттары бар. «Атамекен» Қазақстан Республикасының Ұлттық Кәсіпкерлер палатасы өткізетін 2018 жылғы Жоғары оқу орындарының білім беру бағдарламаларының рейтингінде Е.А. Бөкетов атындағы ҚарМУ 5В071900/6В06201–«Радиотехника, электроника және телекоммуникациялар» ББ 5В071900 / 6В06201 – 13 орын, 2019 жылы – 12-орын алды.
2018 жылы «5В071600/6В07104– Аспап жасау» білім беру бағдарламасы ББҰ ҚР жоғары оқу орындары арасында мамандарды даярлау бағыттары мен деңгейлері бойынша БСҚТА агенттігінің тәуелсіз рейтингінде 3-орын, ал 2019 жылы Е.А. Бөкетов атындағы ҚарМУ «5В071600/6В07104– Аспап жасау» ББҰМ ҚР жоо арасында БСҚТА агенттігінің тәуелсіз рейтингінде мамандарды даярлау бағыттары мен деңгейлері бойынша 2-орын алды. Аталған білім беру бағдарламасы институционалдық (02.04.2018 ж. №0086 БСҚТА агенттігінің ІА сертификаты, 31.03.2023 ж. дейін жарамды) және мамандандырылған (27.07.2020 ж. №0189/1 БСҚТА агенттігінің ЅА-А сертификаты 24.04.2025 ж. дейін жарамды) аккредиттеуден өтті. Е.А. Бөкетов атындағы ҚарМУ «Атамекен» Қазақстан Республикасының Ұлттық Кәсіпкерлер Палатасы өткізген 2018 жылғы жоғары оқу орындарының білім беру бағдарламалары рейтингінде «5В071600/6В07104– Аспап жасау» ББ 5-орын, 2019 жылы – 3-орын алды. Осылайша, Е.А. Бөкетов атындағы ҚарМУ «5В071600/6В07104– Аспап жасау» ББ жоо білім беру бағдарламаларының рейтингінде оң динамиканы көрсетеді.
6В05305-«Техникалық физика» ББ 2018 жылы мамандарды даярлау бағыттары мен деңгейлері бойынша ҚР жоғары оқу орындары арасында БСҚТА агенттігінің тәуелсіз рейтингісінде 3-орын алды. Білім беру бағдарламасы институционалдық (02.04.2018 ж. №0086 БСҚТА агенттігінің ІА, 31.03.2023 ж. дейін жарамды) және мамандандырылған (23.12.2019 ж. №0174/2 БСҚТА агенттігінің 20.12.2024 ж. дейін жарамды) аккредиттеуден өткені туралы сертификаттарға ие. «Атамекен» Қазақстан Республикасының Ұлттық Кәсіпкерлер Палатасы өткізген 2018 жылғы Жоғары оқу орындарының білім беру бағдарламалары рейтингінде 5В072300 - «Техникалық физика» ББ бойынша Е.А. Бөкетов атындағы ҚарМУ 5-орын алды.

Академиялық ұтқырлық:
Соңғы 5 жылда кафедра студенттері мен профессор-оқытушылар құрамының сыртқы академиялық ұтқырлық бағдарламаларына (Польша, Ресей, Чехия) және ішкі академиялық ұтқырлық бағдарламаларына қатысу белсенділігінің артқаны байқалады. Біздің студенттеріміздің «Work and Travel» бағдарламасына, «Жас мемлекеттік қызметкер мектебі» жобасына, стартап-жобаларға қатысуға, еріктілер қозғалысының қатысушысы болуға және т.б. мүмкіндіктері бар.

Жобалар:
Кафедра оқытушылары Erasmus+: «Enter - (EngineeriNg educaTors pEdagogical tRaining) – «Инженерлік іс оқытушыларын педагогикалық даярлау», Erasmus+ CBHE PROJECT: «Implementing Dual System in Kazakhstan» – KAZDUAL сияқты халықаралық жобаларды іске асыруға қатысады.

Серіктестер:
Біздің аймақтың келесі жетекші ұйымдары практикадан өту базалары болып табылады: «Кар-Тел» ЖШС, «5 канал – KZ» ЖШС, «Транстелеком» АҚ Қарағанды қаласындағы филиалы, «Қарағанды транстелеком» АҚ, «ALL инновациялық технологиялар орталығының ғылыми-өндірістік бірлестігі» ЖШС, «Аква-Рем» ЖШС, «Қазстройпроект 2010» ЖШС, «АрселорМиттал Теміртау» АҚ, «Қарағанды өнеркәсіптік қауіпсіздік ғылыми-зерттеу институты» АҚ, «ТД Азия Метиз» ЖШС, «Дигикомм – Қазақстан» ЖШС, «Техникалық физика» ҒЗИ АҚ филиалы, «Қазтелерадио» АҚ филиалы, «Казцентрэлектропровод» ЖШС. Жұмыс берушілердің шеңбері үнемі кеңейіп отырады, олар студенттерге өндірістік практикадан өту үшін орындар ұсынады.

https://science.karsu.uz/files/journals/4/articles/1269/62944e491ae66.html http://publications.lnu.edu.ua/journals/files/journals/1/articles/1371/submission/original/1371-2175-3-SM.html http://tpfk.ru/files/journals/1/articles/221/6291a23e1d36d.html https://uacd.uz/files/journals/1/articles/12/6294507f77107.html https://jrnls.ivet.edu.ua/files/journals/1/articles/747/6294511129235.html https://www.nzgajournal.org.nz/files/journals/1/articles/3612/629453d14bc51.html https://sebhau.edu.ly/journal/files/journals/6/articles/1915/6294556436aa8.html http://www.vjph.vn/files/journals/1/articles/679/submission/original/679-1219-4-SM.html http://uha.dp.ua/files/journals/1/articles/136/submission/136-1-264-1-2-20220530.html http://www.polsci-law.buu.ac.th/qa/-/situs-judi-online/index.htmlhttps://stce.nuce.edu.vn/files/journals/5/articles/2316/submission/2316-50-9628-1-2-20220530.html https://online.cput.ac.za/files/journals/6/articles/98/submission/98-61-102-1-2-20220530.html https://journal.tvu.edu.vn/files/journals/1/articles/889/submission/889-1-2966-1-2-20220530.html http://journal.ussh.vnu.edu.vn/files/journals/2/articles/994/submission/original/994-1162-3-SM.html http://jstic.ptit.edu.vn/files/journals/1/articles/561/submission/561-1-2183-1-2-20220530.html https://jcsce.vnu.edu.vn/files/journals/1/articles/377/submission/377-1-1835-1-2-20220530.html http://jst.ntt.edu.vn/files/journals/2/articles/298/submission/298-13-836-1-2-20220530.htmlhttps://stce.nuce.edu.vn/files/journals/5/articles/2320/submission/2320-50-9630-1-2-20220530.htmlhttps://vjde.vn/files/journals/1/articles/336/submission/336-1-361-1-2-20220530.htmlhttps://ictmag.vn/files/journals/9/articles/1039/submission/1039-62-5583-1-2-20220530.html http://e-majallah.ftu.ac.th/files/journals/4/articles/308/submission/original/308-597-7-SM.htmlhttps://huso-journal.sskru.ac.th/files/journals/3/articles/241/submission/241-25-1468-1-2-20220530.htmlhttps://www.econa.org.ua/files/journals/1/articles/2048/submission/original/2048-6565658006-3-SM.htmlhttps://stce.huce.edu.vn/files/journals/5/articles/2327/submission/2327-50-9730-1-2-20220530.htmlhttps://fass.dp.ua/files/journals/1/articles/117/submission/117-1-219-1-2-20220530.htmlhttps://eung.nung.edu.ua/files/journals/1/articles/384/629476a0bbaf8.htmlhttps://www.itit58.ru/files/journals/1/articles/430/62947777030a3.htmlhttp://ojs.kmutnb.ac.th/files/journals/6/articles/6117/submission/original/6117-16335-3-SM.htmlhttps://ruhm.es/files/journals/1/articles/856/629478a6f1206.htmlhttps://vjog.vn/files/journals/1/articles/1372/submission/1372-1-3113-1-2-20220530.htmlhttps://sci.chandra.ac.th/journal/files/journals/2/articles/40/submission/40-13-73-1-2-20220530.html http://journalgrad.ssru.ac.th/files/journals/16/articles/2760/submission/original/2760-5446-3-SM.htmlhttp://www.graduate.dusit.ac.th/journal/files/journals/1/articles/1148/submission/1148-1-3106-1-2-20220530.htmlhttps://recifaqui.faqui.edu.br/-/slot-online/http://jifactor.org/-/slot-online/https://fast5.ksu.kz/https://ojs.mbuslc.ac.th/files/journals/1/articles/81/6295c8606a892.html http://revista.irdcivil.com.br/files/journals/1/articles/20/6295d2df159f5.htmlhttps://jwt.su/files/journals/1/articles/1175/submission/1175-1-2833-1-2-20220531.htmlhttps://www.sjunijournals.ge/files/journals/3/articles/62/submission/62-25-111-1-2-20220531.htmlhttps://escsvfu.ru/files/journals/1/articles/24/6295d5cd02ee1.htmlhttps://altaisticsvfu.ru/files/journals/1/articles/52/6295d9a9f1fec.htmlhttps://uprav-uchet.ru/files/journals/1/articles/2157/6295dd81b85a8.htmlhttps://eras.mundis.pt/files/journals/1/articles/197/6295de5b23e69.htmlhttps://ref.ue.poznan.pl/files/journals/2/articles/147/6295df41adf95.htmlhttps://sociedadcientifica.org.py/files/journals/1/articles/247/6295e2c888b7e.html