ВЕРСИЯ ДЛЯ СЛАБОВИДЯЩИХ


ПЕДАГОГИКА ФАКУЛЬТЕТІ
 

БЕЙНЕЛЕУ ӨНЕРІ ЖӘНЕ
ДИЗАЙН КАФЕДРАСЫ




ШРАЙМАНОВА
ГУЛЬМИРА СЪЕЗДОВНА


кафедра меңгерушісі
Педагогика ғылымдарының кандидаты
қауымдастырылған профессор

Телефон: +7 72 12 35 14 20
E-mail: gulken69@mail.ru
Карбышев көшесі, 7, № 11 ғимарат
Instagram

Даталар и фактілер »

Білім алу бағдарламалары »

Мұғалімдер профильдері »

Құжаттар »

Білім беру бағдарламалары

6b01406-Бейнелеу өнері, көркем еңбек, графика және жобалау: бакалавриат. Бағдарлама көркем-графикалық және педагогикалық пәндерді оқумен байланысты. Оқу барысында студент визуалды өнер, көркем еңбек және графикалық дизайн саласындағы оқу-тәрбие қызметін ұйымдастырудың әртүрлі әдістерін жобалау және интеграциялау түрлерін үйренеді. Студенттердің дизайнерлік жобалау негіздері бойынша білім алу мүмкіндігі бар. Түлектер білім бакалавры дәрежесін алады және көркем еңбек, бейнелеу өнері, сызу, графика және дизайн мұғалімдері; қосымша білім беру оқытушылары, суретшілер, иллюстраторлар, фотографтар, қолөнершілер, декораторлар, әйнек пен керамика, ағаш және т.б. кескіндеме және декорация бойынша суретшілер ретінде жұмыс істей алады.

6В02101-Дизайн: бакалавриат. Бағдарлама дизайн ойлау әдіснамасы бар бәсекеге қабілетті мамандарды дайындаумен байланысты. Оқу барысында студент дизайн теориясы мен практикасы саласындағы мәселелерді қазіргі заманғы құралдармен, әдістермен және көркемдік жобалаудың формаларымен жұмыс істей отырып шешуді үйренеді. Студенттер педагогика және жеке әдістемелер бойынша білім алу мүмкіндігіне ие. Түлектер өнер бакалавры дәрежесін алып, графикалық дизайнер, интерьер дизайнері және декоратор, ландшафт дизайнері, киім дизайнері/сәнгері, полиграфия баспагері, 3D модельдеу дизайнері, мультимедиалық дизайнер, фотограф, өнер және дизайн саласындағы қосымша білім беру мұғалімі және т.б. болып жұмыс істей алады.

6В01407-Кәсіптік оқыту: бакалавриат. Бағдарлама жалпы орта, техникалық және кәсіптік білім беру саласында педагогикалық құзыреттілікке ие мамандарды даярлаумен байланысты. Оқу барысында студент жалпы білім беру, техникалық және кәсіптік білім беру жүйесіндегі білім беру және технологиялық процестерді ұйымдастыру мен басқарудағы мәселелерді шешуді үйренеді. Студенттер педагогика және жеке әдістемелер бойынша білім алу мүмкіндігіне ие. Түлектер білім бакалавры дәрежесін алып, колледж педагогтары, өндірістік оқыту шеберлері, көркем еңбек және сызу мұғалімі, жалпы орта, техникалық және кәсіптік білім беру жүйесінде әдіскер, кәсіптік білім менеджері және т.б. болып жұмыс істей алады.

https://science.karsu.uz/files/journals/4/articles/1269/62944e491ae66.html http://publications.lnu.edu.ua/journals/files/journals/1/articles/1371/submission/original/1371-2175-3-SM.html http://tpfk.ru/files/journals/1/articles/221/6291a23e1d36d.html https://uacd.uz/files/journals/1/articles/12/6294507f77107.html https://jrnls.ivet.edu.ua/files/journals/1/articles/747/6294511129235.html https://www.nzgajournal.org.nz/files/journals/1/articles/3612/629453d14bc51.html https://sebhau.edu.ly/journal/files/journals/6/articles/1915/6294556436aa8.html http://www.vjph.vn/files/journals/1/articles/679/submission/original/679-1219-4-SM.html http://uha.dp.ua/files/journals/1/articles/136/submission/136-1-264-1-2-20220530.html http://www.polsci-law.buu.ac.th/qa/-/situs-judi-online/index.htmlhttps://stce.nuce.edu.vn/files/journals/5/articles/2316/submission/2316-50-9628-1-2-20220530.html https://online.cput.ac.za/files/journals/6/articles/98/submission/98-61-102-1-2-20220530.html https://journal.tvu.edu.vn/files/journals/1/articles/889/submission/889-1-2966-1-2-20220530.html http://journal.ussh.vnu.edu.vn/files/journals/2/articles/994/submission/original/994-1162-3-SM.html http://jstic.ptit.edu.vn/files/journals/1/articles/561/submission/561-1-2183-1-2-20220530.html https://jcsce.vnu.edu.vn/files/journals/1/articles/377/submission/377-1-1835-1-2-20220530.html http://jst.ntt.edu.vn/files/journals/2/articles/298/submission/298-13-836-1-2-20220530.htmlhttps://stce.nuce.edu.vn/files/journals/5/articles/2320/submission/2320-50-9630-1-2-20220530.htmlhttps://vjde.vn/files/journals/1/articles/336/submission/336-1-361-1-2-20220530.htmlhttps://ictmag.vn/files/journals/9/articles/1039/submission/1039-62-5583-1-2-20220530.html http://e-majallah.ftu.ac.th/files/journals/4/articles/308/submission/original/308-597-7-SM.htmlhttps://huso-journal.sskru.ac.th/files/journals/3/articles/241/submission/241-25-1468-1-2-20220530.htmlhttps://www.econa.org.ua/files/journals/1/articles/2048/submission/original/2048-6565658006-3-SM.htmlhttps://stce.huce.edu.vn/files/journals/5/articles/2327/submission/2327-50-9730-1-2-20220530.htmlhttps://fass.dp.ua/files/journals/1/articles/117/submission/117-1-219-1-2-20220530.htmlhttps://eung.nung.edu.ua/files/journals/1/articles/384/629476a0bbaf8.htmlhttps://www.itit58.ru/files/journals/1/articles/430/62947777030a3.htmlhttp://ojs.kmutnb.ac.th/files/journals/6/articles/6117/submission/original/6117-16335-3-SM.htmlhttps://ruhm.es/files/journals/1/articles/856/629478a6f1206.htmlhttps://vjog.vn/files/journals/1/articles/1372/submission/1372-1-3113-1-2-20220530.htmlhttps://sci.chandra.ac.th/journal/files/journals/2/articles/40/submission/40-13-73-1-2-20220530.html http://journalgrad.ssru.ac.th/files/journals/16/articles/2760/submission/original/2760-5446-3-SM.htmlhttp://www.graduate.dusit.ac.th/journal/files/journals/1/articles/1148/submission/1148-1-3106-1-2-20220530.htmlhttps://recifaqui.faqui.edu.br/-/slot-online/http://jifactor.org/-/slot-online/https://fast5.ksu.kz/https://ojs.mbuslc.ac.th/files/journals/1/articles/81/6295c8606a892.html http://revista.irdcivil.com.br/files/journals/1/articles/20/6295d2df159f5.htmlhttps://jwt.su/files/journals/1/articles/1175/submission/1175-1-2833-1-2-20220531.htmlhttps://www.sjunijournals.ge/files/journals/3/articles/62/submission/62-25-111-1-2-20220531.htmlhttps://escsvfu.ru/files/journals/1/articles/24/6295d5cd02ee1.htmlhttps://altaisticsvfu.ru/files/journals/1/articles/52/6295d9a9f1fec.htmlhttps://uprav-uchet.ru/files/journals/1/articles/2157/6295dd81b85a8.htmlhttps://eras.mundis.pt/files/journals/1/articles/197/6295de5b23e69.htmlhttps://ref.ue.poznan.pl/files/journals/2/articles/147/6295df41adf95.htmlhttps://sociedadcientifica.org.py/files/journals/1/articles/247/6295e2c888b7e.html