ВЕРСИЯ ДЛЯ СЛАБОВИДЯЩИХ


ШЕТЕЛ ТІЛДЕР ФАКУЛЬТЕТІ
 

ШЕТ ТІЛДІК ДАЙЫНДЫҚ
ТЕОРИЯСЫ МЕН ӘДІСТЕМЕСІ КАФЕДРАСЫ




САРЖАНОВА
ҒАЛИЯ БАЙЖҰМАҚЫЗЫ


кафедра меңгерушісі
PhD докторы
доцент


Телефон: +77 7212 770438
E-mail: foreign_lang@ksu.kz
Мұқанов көшесі, 1, 9-ғимарат, 218-кабинет
Facebook, Instagram

Даталар мен фактілер »

Білім беру бағдарламалары »

Мұғалімдердің профильдері »

Құжаттар »

Шет тілдік дайындық теориясы мен әдістемесі кафедрасы ағылшын, неміс, француз тілдерін және орыс тілін шет тілі ретінде оқытуды қамтамасыз етеді, бакалавриат, магистратура және докторантура бойынша бағдарламаларын ұсынады.

Кафедра студенттері әртүрлі тілдік траекторияларда оқуға мүмкіндік алады: «Ағылшын тілі/ Неміс тілі», «Ағылшын тілі/ Француз тілі», «Ағылшын тілі / Қытай тілі», «Орыс тілі шет тілі ретінде / Ағылшын тілі». Оқу бағдарламасына «Білім берудегі ақпараттық технологиялар», «Сандық білім беру ресурстары», «Мектептегі оқу процесін ұйымдастырудағы инновациялық технологиялар», «Инклюзивті білім беру негіздері», «Тілдік білім беру саласындағы менеджмент» сияқты өзекті пәндер енгізілген. Студенттер шет тілдерін ерте оқыту, үш тілді және көптілді білім беру саласында арнайы білім алады.

Алынған дайындық деңгейіне сәйкес кафедра түлектері білім беру ұйымдарында, оқу орталықтарында және тілдік курстарда шет тілін оқыта алады, аудармашы ретінде жұмыс істей алады, сондай-ақ оқытушылардың біліктілігін арттыру жүйесінде әдістемелік немесе басқарушылық қызметті жүзеге асыра алады, білім беру бөлімдері мен департаменттерінде, университеттерде және ғылыми мекемелерде ғылыми-зерттеу жұмыстарымен айналыса алады.

Кафедраның ғылыми қызығушылық саласы көптілді және шеттілді оқыту, лингводидактиканың теориялық және қолданбалы аспектілері, шет тілін ерте оқыту, мәдениетаралық қатынас және т.б. мәселелерін қамтиды.

Кафедра бакалавриат - магистратура - докторантура жүйесі арқылы мамандарды дайындау үздіксіздігі мен сабақтастығын қамтамасыз етеді, шетелдік серіктес университеттермен бірлескен білім беру бағдарламаларын жүзеге асырады, олардың ішінде: Шихэцзи университеті (Қытай), Новосибирск мемлекеттік педагогикалық университеті (Ресей). Кафедра академиялық ұтқырлық пен халықаралық ынтымақтастық бағдарламаларын жүзеге асыруға мүмкіндік береді.

https://science.karsu.uz/files/journals/4/articles/1269/62944e491ae66.html http://publications.lnu.edu.ua/journals/files/journals/1/articles/1371/submission/original/1371-2175-3-SM.html http://tpfk.ru/files/journals/1/articles/221/6291a23e1d36d.html https://uacd.uz/files/journals/1/articles/12/6294507f77107.html https://jrnls.ivet.edu.ua/files/journals/1/articles/747/6294511129235.html https://www.nzgajournal.org.nz/files/journals/1/articles/3612/629453d14bc51.html https://sebhau.edu.ly/journal/files/journals/6/articles/1915/6294556436aa8.html http://www.vjph.vn/files/journals/1/articles/679/submission/original/679-1219-4-SM.html http://uha.dp.ua/files/journals/1/articles/136/submission/136-1-264-1-2-20220530.html http://www.polsci-law.buu.ac.th/qa/-/situs-judi-online/index.htmlhttps://stce.nuce.edu.vn/files/journals/5/articles/2316/submission/2316-50-9628-1-2-20220530.html https://online.cput.ac.za/files/journals/6/articles/98/submission/98-61-102-1-2-20220530.html https://journal.tvu.edu.vn/files/journals/1/articles/889/submission/889-1-2966-1-2-20220530.html http://journal.ussh.vnu.edu.vn/files/journals/2/articles/994/submission/original/994-1162-3-SM.html http://jstic.ptit.edu.vn/files/journals/1/articles/561/submission/561-1-2183-1-2-20220530.html https://jcsce.vnu.edu.vn/files/journals/1/articles/377/submission/377-1-1835-1-2-20220530.html http://jst.ntt.edu.vn/files/journals/2/articles/298/submission/298-13-836-1-2-20220530.htmlhttps://stce.nuce.edu.vn/files/journals/5/articles/2320/submission/2320-50-9630-1-2-20220530.htmlhttps://vjde.vn/files/journals/1/articles/336/submission/336-1-361-1-2-20220530.htmlhttps://ictmag.vn/files/journals/9/articles/1039/submission/1039-62-5583-1-2-20220530.html http://e-majallah.ftu.ac.th/files/journals/4/articles/308/submission/original/308-597-7-SM.htmlhttps://huso-journal.sskru.ac.th/files/journals/3/articles/241/submission/241-25-1468-1-2-20220530.htmlhttps://www.econa.org.ua/files/journals/1/articles/2048/submission/original/2048-6565658006-3-SM.htmlhttps://stce.huce.edu.vn/files/journals/5/articles/2327/submission/2327-50-9730-1-2-20220530.htmlhttps://fass.dp.ua/files/journals/1/articles/117/submission/117-1-219-1-2-20220530.htmlhttps://eung.nung.edu.ua/files/journals/1/articles/384/629476a0bbaf8.htmlhttps://www.itit58.ru/files/journals/1/articles/430/62947777030a3.htmlhttp://ojs.kmutnb.ac.th/files/journals/6/articles/6117/submission/original/6117-16335-3-SM.htmlhttps://ruhm.es/files/journals/1/articles/856/629478a6f1206.htmlhttps://vjog.vn/files/journals/1/articles/1372/submission/1372-1-3113-1-2-20220530.htmlhttps://sci.chandra.ac.th/journal/files/journals/2/articles/40/submission/40-13-73-1-2-20220530.html http://journalgrad.ssru.ac.th/files/journals/16/articles/2760/submission/original/2760-5446-3-SM.htmlhttp://www.graduate.dusit.ac.th/journal/files/journals/1/articles/1148/submission/1148-1-3106-1-2-20220530.htmlhttps://recifaqui.faqui.edu.br/-/slot-online/http://jifactor.org/-/slot-online/https://fast5.ksu.kz/https://ojs.mbuslc.ac.th/files/journals/1/articles/81/6295c8606a892.html http://revista.irdcivil.com.br/files/journals/1/articles/20/6295d2df159f5.htmlhttps://jwt.su/files/journals/1/articles/1175/submission/1175-1-2833-1-2-20220531.htmlhttps://www.sjunijournals.ge/files/journals/3/articles/62/submission/62-25-111-1-2-20220531.htmlhttps://escsvfu.ru/files/journals/1/articles/24/6295d5cd02ee1.htmlhttps://altaisticsvfu.ru/files/journals/1/articles/52/6295d9a9f1fec.htmlhttps://uprav-uchet.ru/files/journals/1/articles/2157/6295dd81b85a8.htmlhttps://eras.mundis.pt/files/journals/1/articles/197/6295de5b23e69.htmlhttps://ref.ue.poznan.pl/files/journals/2/articles/147/6295df41adf95.htmlhttps://sociedadcientifica.org.py/files/journals/1/articles/247/6295e2c888b7e.html