ВЕРСИЯ ДЛЯ СЛАБОВИДЯЩИХ


ТАРИХ ФАКУЛЬТЕТІ
 

АРХЕОЛОГИЯ, ЭТНОЛОГИЯ ЖӘНЕ
ОТАН ТАРИХЫ КАФЕДРАСЫ




АБДРАХМАНОВА
КЫМБАТ КАЗАЛИЕВНА


кафедра меңгерушісі
тарих ғылымдарының кандидаты
доцент

Телефон: +7 72 12 516605
E-mail: kaf.arheology.kargu@gmail.com
Гоголь көшесі 38, №4 ғимарат
Instagram

Даталар мен фактілер »

Білім беру бағдарламалары »

Мұғалімдердің профильдері »

Құжаттар »

Білім беру бағдарламалары

6B01601 «Тарих»: бакалавриат. Бағдарлама орта білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында педагогикалық, кәсіптік және практикалық қызметті жүзеге асыру үшін іргелі және қолданбалы білімі, зерттеушілік қабілеті бар тарих пәнінің мұғалімін даярлауға бағытталған. Студенттерге тиісті пәндерді оқытады, оның ішінде «Мектеп оқушыларының анатомиясы, физиологиясы және гигиенасы», «Педагогика», «Білім берудегі менеджмент», «Инклюзивті білім беру», «Ежелгі әлем тарихы», «Қазақстанның ежелгі тарихы», «Әлем халықтарының этнографиясы»,«Этнология»,«Қазақстанның ортағасырлық тарихы», «Орта ғасырлар тарихы (Батыс, Шығыс)», «Жаңартылған білім беру мазмұны аясында қазіргі заманғы тарих сабағын жобалау», «Мектептегі критериалды бағалау жүйесі», «Мұрағаттану», «Мұражайтану», «Қазақстан тарихының отандық тарихнамасы».
Түлектер бакалавр дәрежесін алады және білім беру ұйымдарында тарих және гуманитарлық пәндер оқытушылары, мұрағат және мұражай мекемелерінің қызметкерлері, мұғалімдердің біліктілігін арттыру институттарының қызметкерлері ретінде жұмыс істей алады, меншік нысаны және ведомстволық бағынуға қарамастан гимназияларда, жалпы білім беретін мектептерде, лицейлерде, колледждерде әкімшілік лауазымдарды атқара алады.

6B01408 «Тарих, құқық негіздері және кәсіпкерлік»: бакалавр. Бағдарлама орта білім берудің жаңартылған мазмұны аясында ғылыми, педагогикалық, кәсіптік және практикалық қызметті жүзеге асыру үшін іргелі және қолданбалы білімі, зерттеу дағдылары бар бәсекеге қабілетті тарих, құқық және кәсіпкерлік негіздері мұғалімін даярлауға бағытталған. Студенттерге «Ежелгі әлем тарихы», «Қазақстанның ежелгі тарихы», «Қазақстанның жаңа тарихы», «Этнология», «Қазақстанның ортағасырлық тарихы», «Орта ғасырлар тарихы (Батыс, Шығыс)», «Микроэкономика», «Макроэкономика», «Мемлекет және құқық теориясы», «Қазақстан ХХ ғасырда», «Азаматтық құқық», «Әлемдік музейлер тарихы», «Мұрағаттану», «Архив тарихы Қазақстан мекемелері», «Мұражайтану», «Қазақстанның мәдени мұраларын қорғау», «Теориялық деректану», «Қазақстан тарихының отандық тарихнамасы» пәндері оқытылады.
Түлектер бакалавр дәрежесін алады және білім беру ұйымдарындағы тарих, құқық негіздері, кәсіпкерлік мұғалімдері, біліктілікті арттыру институттарының қызметкерлері ретінде жұмыс істей алады, әкімдіктерде әкімшілік лауазымдарды атқарады, білім беру қызметін ұсыну саласында кәсіпкерлік қызметпен айналысады, меншік нысаны және ведомстволық бағынуға қарамастан гимназияларда, лицейлерде, колледждерде мұғалім лауазымына орналаса алады.

6B02203 «Археология және этнология»: бакалавриат. Бағдарлама бәсекеге қабілетті маман, археологиялық ескерткіштерді зерттеуші, мектеп мұражайы мен өлкетану жұмыстарын ұйымдастырушы, ғылыми-зерттеу, экспозициялық-қорлық бөлімдердің ғылыми қызметкері, гид, ғылыми-зерттеу институтының бас кураторын даярлауға бағытталған (орталық), тарих пәнінің мұғалімі, мемлекеттік қызмет органдарындағы кіші ғылыми қызметкер, тарих және мәдениет ескерткіштерін қорғау саласындағы бас мамандарды даярлайды. Студенттерге «Адамзаттың тарихқа дейінгі эволюциясы», «Қазақстанның тас ғасыры», «Дүниежүзілік тарих», «Қазақстанның ежелгі және ортағасырлық тарихы», «Қазақстанның ежелгі металлургиясы және тау-кен ісі», «Шетел археологиясы» сияқты пәндерді оқып үйрену ұсынылады. «Қазақстанның жаңа және қазіргі тарихы», «ХХ ғасырдағы Қазақстандағы саяси партиялар мен қозғалыстар тарихы», «Алаш» қозғалысының тарихы, «Шет елдердің жаңа және жақын тарихы», «Сыртқы саясат тарихы Қазақстан Республикасы», «Демография және халық статистикасы», «Көмекші тарихи пәндер», «Археологияға кіріспе», «Этнологияға кіріспе», «Қазақтардың этногенезі және этникалық тарихы», «Орталық Азия мен Қазақстанның мәдениеті» пәндері оқытылады.
Түлектер бакалавр дәрежесін алады және тарихи және мәдени ескерткіштерді қорғау жөніндегі мемлекеттік комитеттердің қызметкерлері ретінде: археологиялық орталықтар мен институттарда, Қазақстандағы табынушылық және мемориалдық кешендерде, әртүрлі профильдегі музей ұйымдарының желісінде; орта және арнайы оқу орындарының оқытушылары; мәдениет, білім беру, ішкі саясат саласындағы мемлекеттік басқару саласының қызметкерлері; мәдени-ағартушылық туризм бизнесі ұйымдары, сондай-ақ тарихи және көркем құндылықтарды сату аукциондарында жұмыс істей алады.

6B02204 «Тарих»: бакалавриат. Бағдарлама тарих, ғылыми зерттеулер, мәдени, білім беру, мемлекеттік басқару құзыреттері бойынша ұйымдар мен мекемелерде кәсіби қызметті жоғары деңгейде орындауға мүмкіндік беретін іргелі және қолданбалы білімі бар бәсекеге қабілетті маман даярлауға бағытталған. Студенттерге «Қазақстанның ежелгі тарихы», «Ежелгі әлем тарихы», «Қазақстанның ортағасырлық тарихы», «Орта ғасырлар тарихы», «Этнология», «Тарихи өлкетану», «Әлем халықтарының этнографиясы», «Қазақстанның жаңа тарихы», «Еуропа мен Америка елдерінің қазіргі тарихы», «Қазақтардың көшпелі өркениеті», «Азия мен Африка елдерінің жаңа және соңғы тарихы», «Қазақстандағы тоталитаризм және саяси қуғын-сүргін тарихы», «ХХ ғасырдағы Қазақстан», «ХХ ғасырдағы Қазақстандағы саяси партиялар мен қозғалыстар тарихы», «Көмекші тарихи пәндер»,«Орталық Азия мен Қазақстанның мәдениеті», «Демография және халық статистикасы», «Тарихты оқыту әдістемесі» пәндері оқытылады.
Түлектер бакалавр дәрежесін алады және ғылыми-зерттеу институттары мен біліктілікті арттыру институттарының қызметкерлері, мұрағат және мұражай, мәдени-ағарту мекемелерінің қызметкерлері, мемлекеттік органдарда әкімшілік лауазымдарда, бұқаралық ақпарат құралдарында және гимназияларда тарих және гуманитарлық пәндер мұғалімдері ретінде жалпы білім беретін мектептер, лицейлер, колледждерде жұмыс істей алады.

6В02205 - «Тарих және исламтану араб тілін меңгерумен» бакалавр. Бағдарлама ғылыми-зерттеу, мәдени-ағарту, қоғамдық, мемлекеттік басқару, сарапшы және мемлекеттік және білім беру ұйымдарында кәсіби қызметті жоғары деңгейде жүргізуге мүмкіндік беретін бәсекеге қабілетті маман даярлауға бағытталған. Студенттерге «Куранистикаға кіріспе», «Қазақстанның ежелгі және ортағасырлық тарихы», «Қазақстанның жаңа және қазіргі заманғы тарихы», «Әлемнің ежелгі және ортағасырлық тарихы», «Ислам тарихы: шығу тегі», «Араб тарихы» сияқты пәндерді оқу ұсынылады. «Халифат, Ислам мемлекеттері», «Мұсылман құқығы», «Араб тілінің грамматикасы», «Араб тілінің фонетикасы», «Араб тілі», «Кәсіби қызметтегі араб тілі», «Таяу және Таяу Шығыстағы араб мемлекеттерінің экономикасы», «Таяу және Таяу Шығыстағы араб мемлекеттерінің географиясы», «Мұрағат және мұражай ісіндегі IT технологиялар» пәндері оқытылады.
Түлектер бакалавр дәрежесін алады және мемлекеттік билік органдарының құрылымында діни бірлестіктермен және қоғамдық ұйымдармен өзара іс-қимыл мәселелері бойынша консультанттар, мемлекеттік дінтану сараптамасын жүргізу саласындағы сарапшылар, аудармашылар, орта және арнайы орта білім беру ұйымдарында тарих пәнінің оқытушылары, сыртқы сауда компанияларында, БАҚ-та, кітапханалар мен баспаларда редакторлар мен консультанттар, ғылыми-зерттеу, мұражай, мұрағат және кітапхана орталықтарының қызметкерлері болып жұмыс істей алады.

7М01601601- «Тарих»: магистратура. Бағдарлама отандық білім беру жүйесінің сұранысына ие және ғылыми-зерттеу қызметіне ынталандырылған жоғары білікті және бәсекеге қабілетті мамандарды даярлауға бағытталған. Магистранттарға «Ғылыми және ғылыми-техникалық қызмет нәтижелерін коммерцияландыру», «Ресей тарихын оқыту әдістемесіндегі инновациялар», «Педагогикалық ойлар тарихы», «Жоғары оқу орындарындағы тарихты оқыту әдістемесі» сияқты пәндерді оқып үйрену ұсынылады. «Еуразияшылдық: теория және практика», «Тарих ғылымының әдіснамасы», «Қазақстан тарихы тарихнамасының өзекті мәселелері», «Шетелдік тарихнамадағы жаңа бағыттар», «Әлемдік интеграция және жаһандану: өркениеттік аспект» пәндері оқытылады.
Түлектер магистр дәрежесін алады және орта, орта арнаулы және жоғары білім беру жүйесінде, ғылыми орталықтарда, мемлекеттік және жергілікті басқару жүйесінде жұмыс істей алады.

7М02205301-Тарих: магистратура. Бағдарлама әлеуметтік-гуманитарлық пәндерді оқыту саласында және білім беру және мәдениет мекемелерінде, атқарушы органдарда менеджмент саласында кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін еңбек нарығында бәсекеге қабілетті артықшылықтары бар жоғары білікті кадрларды даярлауға бағытталған. Магистранттарды тиісті пәндерді оқуға шақырады, соның ішінде «Ғылыми және ғылыми-техникалық қызмет нәтижелерін коммерцияландыру», «Ұлттық тарихты оқыту әдістемесіндегі инновациялар», «Қазақстанның мәдени мұрасы: шығу тегі және қазіргі жағдайы (ағылшын тілінде)», «Деректану мен тарихнаманың теориялық және әдіснамалық мәселелері», «ХХ ғасырдағы Қазақстанның экономикалық жаңаруы», «World integration and globalization: civilizational aspect», «Шетелдік тарихнаманың өзекті мәселелері» пәндері бар.
Түлектер магистр дәрежесін алады және орта және жоғары білім беру жүйесінде, ғылыми орталықтарда, мемлекеттік және жергілікті басқару органдарында, коммерциялық және коммерциялық емес кәсіпорындарда, музейлерде, мұрағаттарда, инспекцияларда және т.б. жұмыс істей алады.

8D02202 - Тарих: докторантура. Бағдарлама іргелі ғылыми және кәсіби дайындығы бар, заманауи ақпараттық технологияларды меңгерген, таңдалған бағыт бойынша ғылыми-зерттеу және эксперименттік зерттеу жұмыстарын ұйымдастыруға және жүргізуге қабілетті, еңбек нарығында сәтті бәсекеге түсе алатын мамандар даярлауға бағытталған. Докторанттарға «Ғылыми зерттеу әдістері», «Тарих ғылымы және қазіргі заманғы теориялар», «Тарихнаманың өзекті мәселелері және отандық тарихты деректану», «Күнделікті өмір тарихы: теория және тарихнама мәселелері» сияқты пәндерді оқып үйрену ұсынылып, «XVII-XX ғасырлардағы отандық тарихтың негізгі мәселелері» пәні оқытылады.
Түлектер PhD докторы дәрежесін алады және университетте сабақ бере алады, ғылыми қызметпен және білім беру менеджментімен айналысады.

https://science.karsu.uz/files/journals/4/articles/1269/62944e491ae66.html http://publications.lnu.edu.ua/journals/files/journals/1/articles/1371/submission/original/1371-2175-3-SM.html http://tpfk.ru/files/journals/1/articles/221/6291a23e1d36d.html https://uacd.uz/files/journals/1/articles/12/6294507f77107.html https://jrnls.ivet.edu.ua/files/journals/1/articles/747/6294511129235.html https://www.nzgajournal.org.nz/files/journals/1/articles/3612/629453d14bc51.html https://sebhau.edu.ly/journal/files/journals/6/articles/1915/6294556436aa8.html http://www.vjph.vn/files/journals/1/articles/679/submission/original/679-1219-4-SM.html http://uha.dp.ua/files/journals/1/articles/136/submission/136-1-264-1-2-20220530.html http://www.polsci-law.buu.ac.th/qa/-/situs-judi-online/index.htmlhttps://stce.nuce.edu.vn/files/journals/5/articles/2316/submission/2316-50-9628-1-2-20220530.html https://online.cput.ac.za/files/journals/6/articles/98/submission/98-61-102-1-2-20220530.html https://journal.tvu.edu.vn/files/journals/1/articles/889/submission/889-1-2966-1-2-20220530.html http://journal.ussh.vnu.edu.vn/files/journals/2/articles/994/submission/original/994-1162-3-SM.html http://jstic.ptit.edu.vn/files/journals/1/articles/561/submission/561-1-2183-1-2-20220530.html https://jcsce.vnu.edu.vn/files/journals/1/articles/377/submission/377-1-1835-1-2-20220530.html http://jst.ntt.edu.vn/files/journals/2/articles/298/submission/298-13-836-1-2-20220530.htmlhttps://stce.nuce.edu.vn/files/journals/5/articles/2320/submission/2320-50-9630-1-2-20220530.htmlhttps://vjde.vn/files/journals/1/articles/336/submission/336-1-361-1-2-20220530.htmlhttps://ictmag.vn/files/journals/9/articles/1039/submission/1039-62-5583-1-2-20220530.html http://e-majallah.ftu.ac.th/files/journals/4/articles/308/submission/original/308-597-7-SM.htmlhttps://huso-journal.sskru.ac.th/files/journals/3/articles/241/submission/241-25-1468-1-2-20220530.htmlhttps://www.econa.org.ua/files/journals/1/articles/2048/submission/original/2048-6565658006-3-SM.htmlhttps://stce.huce.edu.vn/files/journals/5/articles/2327/submission/2327-50-9730-1-2-20220530.htmlhttps://fass.dp.ua/files/journals/1/articles/117/submission/117-1-219-1-2-20220530.htmlhttps://eung.nung.edu.ua/files/journals/1/articles/384/629476a0bbaf8.htmlhttps://www.itit58.ru/files/journals/1/articles/430/62947777030a3.htmlhttp://ojs.kmutnb.ac.th/files/journals/6/articles/6117/submission/original/6117-16335-3-SM.htmlhttps://ruhm.es/files/journals/1/articles/856/629478a6f1206.htmlhttps://vjog.vn/files/journals/1/articles/1372/submission/1372-1-3113-1-2-20220530.htmlhttps://sci.chandra.ac.th/journal/files/journals/2/articles/40/submission/40-13-73-1-2-20220530.html http://journalgrad.ssru.ac.th/files/journals/16/articles/2760/submission/original/2760-5446-3-SM.htmlhttp://www.graduate.dusit.ac.th/journal/files/journals/1/articles/1148/submission/1148-1-3106-1-2-20220530.htmlhttps://recifaqui.faqui.edu.br/-/slot-online/http://jifactor.org/-/slot-online/https://fast5.ksu.kz/https://ojs.mbuslc.ac.th/files/journals/1/articles/81/6295c8606a892.html http://revista.irdcivil.com.br/files/journals/1/articles/20/6295d2df159f5.htmlhttps://jwt.su/files/journals/1/articles/1175/submission/1175-1-2833-1-2-20220531.htmlhttps://www.sjunijournals.ge/files/journals/3/articles/62/submission/62-25-111-1-2-20220531.htmlhttps://escsvfu.ru/files/journals/1/articles/24/6295d5cd02ee1.htmlhttps://altaisticsvfu.ru/files/journals/1/articles/52/6295d9a9f1fec.htmlhttps://uprav-uchet.ru/files/journals/1/articles/2157/6295dd81b85a8.htmlhttps://eras.mundis.pt/files/journals/1/articles/197/6295de5b23e69.htmlhttps://ref.ue.poznan.pl/files/journals/2/articles/147/6295df41adf95.htmlhttps://sociedadcientifica.org.py/files/journals/1/articles/247/6295e2c888b7e.html