ВЕРСИЯ ДЛЯ СЛАБОВИДЯЩИХ


ПЕДАГОГИКА ФАКУЛЬТЕТІ
 

АРНАЙЫ ЖӘНЕ ИНКЛЮЗИВТІ
БІЛІМ БЕРУ КАФЕДРАСЫ




РЫМХАНОВА
АЙНАГУЛЬ РЫМБЕКОВНА


кафедра меңгерушісі
Философия докторы (PhD)
қауымдастырылған профессор

Телефон: +7 (72 12) 35-11-91
E-mail: kpcio@mail.ru
Карбышев көшесі, 7, № 11 ғимарат
Facebook Instagram

Даталар мен фактілер »

Білім беру бағдарламалары »

Мұғалімдер профильдері »

Құжаттар »

Даталар мен фактілер

Тарихы:
Кафедра 1984 жылы Қарағанды педагогикалық институтында құрылды. Осы жылдары кафедраны жетекші ғалымдар басқарды: м.ғ.к., доцент А.Г. Дуплякин; м.ғ.к., доцент В.В. Шишканов; п.ғ.к. М. Ахтаева, м.ғ.к. Ж.К. Киспаева, Н.А.Красникова; г.ғ.к., профессор С.И. Джусупов; м.ғ.к., профессор Н.Ш.Ахметова, п.ғ.к. Л.В. Колесникова; м.ғ.д., профессор К.С. Тебенова.
2005 жылы дефектология магистратурасы ашылды.

Оқытушылар:
Кафедрада 14 оқытушы жұмыс істейді, оның ішінде докторлар, кандидаттар, ғылым магистрлері, «Жоо-ның үздік оқытушысы» республикалық гранттың иегерлері: м.ғ.д., профессор К.С. Тебенова, п.ғ.к., доцент В.В. Боброва. Кафедра құрамына Ресей білім академиясының профессорлары кіреді: Г.К. Алшынбекова, К.М. Туганбекова.

Студенттер:
Бағдарлама студенттерінің контингенті соңғы бес жылда бір жарым есеге өсті. Студенттер арасында Қазақстанның әртүрлі аймақтарының өкілдері және Өзбекстан, Моңғолия азаматтары бар.

Жұмысқа орналастыру:
2020 жылы «5В010500 - Дефектология» білім беру бағдарламасы бойынша түлектердің жұмысқа орналасу деңгейі 81%-ды құрайды.

Аккредиттеу және көшбасшылық:
Кафедраның бағдарламалары БСҚТА ұлттық аккредиттеуден өткен және ұлттық рейтингтерде лайықты орындарға ие: БСҚТА рейтингінде «Дефектология» білім беру бағдарламасы 1-орынды, «Дефектология» білім беру бағдарламасы, бакалавриат, 2-орынды иеленді.

Жобалар:
Кафедра оқытушылары ғылыми гранттық жобаларды іске асыруға қатысады:
- Инклюзивті білім берудегі кәсіби қызметке педагогикалық кадрларды даярлау.
- Инклюзивті білім беру шеңберінде студенттердің волонтерлік қызметін ғылыми-әдістемелік қолдау.
- Халықаралық жоба TEMPUS IV «Әлеуметтік қызметкерлерді оқытуға арналған білім беру бағдарламаларын кәсібилендіру».

Серіктестер:
Батыс Австралия университеті (Австралия)
Адам Мицкевич атындағы университет, Познань (Польша)
Новосибирск білім беру қызметкерлерінің біліктілігін арттыру және қайта даярлау институты (Ресей)
Халықаралық қауымдастықтарды дамыту қауымдастығының (Инклюзивті тәжірибелер) мүшесі (Грузия).
Кирилл және Мефодий Әулиелер университеті (Словакия).

https://science.karsu.uz/files/journals/4/articles/1269/62944e491ae66.html http://publications.lnu.edu.ua/journals/files/journals/1/articles/1371/submission/original/1371-2175-3-SM.html http://tpfk.ru/files/journals/1/articles/221/6291a23e1d36d.html https://uacd.uz/files/journals/1/articles/12/6294507f77107.html https://jrnls.ivet.edu.ua/files/journals/1/articles/747/6294511129235.html https://www.nzgajournal.org.nz/files/journals/1/articles/3612/629453d14bc51.html https://sebhau.edu.ly/journal/files/journals/6/articles/1915/6294556436aa8.html http://www.vjph.vn/files/journals/1/articles/679/submission/original/679-1219-4-SM.html http://uha.dp.ua/files/journals/1/articles/136/submission/136-1-264-1-2-20220530.html http://www.polsci-law.buu.ac.th/qa/-/situs-judi-online/index.htmlhttps://stce.nuce.edu.vn/files/journals/5/articles/2316/submission/2316-50-9628-1-2-20220530.html https://online.cput.ac.za/files/journals/6/articles/98/submission/98-61-102-1-2-20220530.html https://journal.tvu.edu.vn/files/journals/1/articles/889/submission/889-1-2966-1-2-20220530.html http://journal.ussh.vnu.edu.vn/files/journals/2/articles/994/submission/original/994-1162-3-SM.html http://jstic.ptit.edu.vn/files/journals/1/articles/561/submission/561-1-2183-1-2-20220530.html https://jcsce.vnu.edu.vn/files/journals/1/articles/377/submission/377-1-1835-1-2-20220530.html http://jst.ntt.edu.vn/files/journals/2/articles/298/submission/298-13-836-1-2-20220530.htmlhttps://stce.nuce.edu.vn/files/journals/5/articles/2320/submission/2320-50-9630-1-2-20220530.htmlhttps://vjde.vn/files/journals/1/articles/336/submission/336-1-361-1-2-20220530.htmlhttps://ictmag.vn/files/journals/9/articles/1039/submission/1039-62-5583-1-2-20220530.html http://e-majallah.ftu.ac.th/files/journals/4/articles/308/submission/original/308-597-7-SM.htmlhttps://huso-journal.sskru.ac.th/files/journals/3/articles/241/submission/241-25-1468-1-2-20220530.htmlhttps://www.econa.org.ua/files/journals/1/articles/2048/submission/original/2048-6565658006-3-SM.htmlhttps://stce.huce.edu.vn/files/journals/5/articles/2327/submission/2327-50-9730-1-2-20220530.htmlhttps://fass.dp.ua/files/journals/1/articles/117/submission/117-1-219-1-2-20220530.htmlhttps://eung.nung.edu.ua/files/journals/1/articles/384/629476a0bbaf8.htmlhttps://www.itit58.ru/files/journals/1/articles/430/62947777030a3.htmlhttp://ojs.kmutnb.ac.th/files/journals/6/articles/6117/submission/original/6117-16335-3-SM.htmlhttps://ruhm.es/files/journals/1/articles/856/629478a6f1206.htmlhttps://vjog.vn/files/journals/1/articles/1372/submission/1372-1-3113-1-2-20220530.htmlhttps://sci.chandra.ac.th/journal/files/journals/2/articles/40/submission/40-13-73-1-2-20220530.html http://journalgrad.ssru.ac.th/files/journals/16/articles/2760/submission/original/2760-5446-3-SM.htmlhttp://www.graduate.dusit.ac.th/journal/files/journals/1/articles/1148/submission/1148-1-3106-1-2-20220530.htmlhttps://recifaqui.faqui.edu.br/-/slot-online/http://jifactor.org/-/slot-online/https://fast5.ksu.kz/https://ojs.mbuslc.ac.th/files/journals/1/articles/81/6295c8606a892.html http://revista.irdcivil.com.br/files/journals/1/articles/20/6295d2df159f5.htmlhttps://jwt.su/files/journals/1/articles/1175/submission/1175-1-2833-1-2-20220531.htmlhttps://www.sjunijournals.ge/files/journals/3/articles/62/submission/62-25-111-1-2-20220531.htmlhttps://escsvfu.ru/files/journals/1/articles/24/6295d5cd02ee1.htmlhttps://altaisticsvfu.ru/files/journals/1/articles/52/6295d9a9f1fec.htmlhttps://uprav-uchet.ru/files/journals/1/articles/2157/6295dd81b85a8.htmlhttps://eras.mundis.pt/files/journals/1/articles/197/6295de5b23e69.htmlhttps://ref.ue.poznan.pl/files/journals/2/articles/147/6295df41adf95.htmlhttps://sociedadcientifica.org.py/files/journals/1/articles/247/6295e2c888b7e.html