ВЕРСИЯ ДЛЯ СЛАБОВИДЯЩИХ


ПЕДАГОГИКА ФАКУЛЬТЕТІ
 

АРНАЙЫ ЖӘНЕ ИНКЛЮЗИВТІ
БІЛІМ БЕРУ КАФЕДРАСЫ




РЫМХАНОВА
АЙНАГУЛЬ РЫМБЕКОВНА


кафедра меңгерушісі
Философия докторы (PhD)
қауымдастырылған профессор

Телефон: +7 (72 12) 35-11-91
E-mail: kpcio@mail.ru
Карбышев көшесі, 7, № 11 ғимарат
Facebook Instagram

Даталар мен фактілер »

Білім беру бағдарламалары »

Мұғалімдер профильдері »

Құжаттар »

Білім беру бағдарламалары:

6В01901-Дефектология: бакалавриат. Бағдарлама түзету педагогикасы саласындағы маман даярлаумен байланысты. Студенттер арнайы және инклюзивті білім беру саласындағы кәсіби мәселелерді шешуді, коррекциялық-дамытушылық іс-әрекеттің әдістерін әзірлеуді, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, кәсіби шешім қабылдауды үйренеді. Кафедраның түлектері бакалавр дәрежесін алып арнайы және инклюзивті сыныптары бар мектептер мен балабақшаларда, түзету мектептерінде, оңалту орталықтарында дефектолог ретінде жұмыс істей алады.

6B01902-Арнайы педагогика: бакалавриат. Бағдарлама екі білім беру траекториясымен инновациялық болып табылады: «Арнайы және инклюзивті білім беру» және «Логопедия». Білім беру траекториясы «Арнайы және инклюзивті білім беру» саласындағы кәсіби мәселелерді шешуге қабілетті, кәсіби шеберліктің кең спектрі бар мұғалімдерді даярлауға бағытталған пәндерді қамтиды. «Логопедия» білім беру траекториясы логопедиялық ғылым мен практиканың қазіргі жағдайы туралы идеяларды ашады, диагностикалық-консультациялық, психологиялық-педагогикалық, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың сөйлеу бұзылыстары бойынша алдын-алу және түзету-дамыту қызметі саласындағы білімді қалыптастырады. Түлектер бакалавр дәрежесін алады және әртүрлі типтегі оқу орындарында олигофренопедагог, мұғалім, ақыл-ойы кем балаларға арналған логопед ретінде жұмыс істей алады; сурдопедагог, есту қабілеті бұзылған балаларға арналған бастауыш сынып мұғалімі; логопед, сөйлеу қабілеті бұзылған балаларға арналған бастауыш сынып мұғалімі; тифлопедагог, көру қабілеті бұзылған балаларға арналған бастауыш сынып мұғалімі; ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды инклюзивті оқыту және тәрбиелеу мүмкіндігі бар білім беру ұйымдарының дефектологы.

7М01902101-Дефектология: магистратура. Білім беру бағдарламасы жоғары білікті кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін жоғары деңгейлі мамандарды даярлауға және білім беру жүйесінің сұранысына ие басқару мен зерттеу қызметінде табысты мансап құруға бағытталған. Түлектер педагогика ғылымдарының магистрі дәрежесін алады және университетте сабақ бере алады, ғылыми-зерттеу қызметімен айналысады және дефектология бағдарламасының бакалаврларына арналған лауазымдарда жұмыс істей алады.

7М01902102-Арнайы педагогика: магистратура. Бағдарлама арнайы және инклюзивті білім беру траекториясымен инновациялық болып табылады. Бағдарлама практикалық жұмыста заманауи білім беру технологияларын қолдану бойынша кәсіби құзыреттілігі бар, есту, көру, интеллект, сөйлеу, тірек-қимыл аппаратының қызметі, аутизм спектрі, әртүрлі ауытқулары бар адамдарды оқыту саласындағы оқу-әдістемелік және зерттеу қызметін жүзеге асыруға қабілетті мамандарды даярлауға бағытталған.
Магистрлер ғылыми және кәсіби дайындықтан өтеді, заманауи ақпараттық технологияларды игереді, ғылыми зерттеу әдістемесін үйренеді, заманауи ғылыми және практикалық мәселелерді тұжырымдай алады және шеше алады, жоғары оқу орындарында сабақ береді, ғылыми-зерттеу және басқару қызметін табысты жүзеге асырады.
Түлектер педагогика ғылымдарының магистрі дәрежесін алады және университетте сабақ беріп, ғылыми-зерттеу қызметімен айналыса алады, әртүрлі типтегі оқу орындарында дефектолог болып жұмыс істей алады және «Арнайы педагогика» бағдарламасы бойынша бакалавр дәрежесінде қарастырылған лауазымдарға орналаса алады.

7М01902103-Арнайы педагогика: магистратура. Бағдарлама «Логопедия» траекториясымен инновациялық болып табылады. Магистранттар «Клиникалық логопедия», «Сөйлеу тілінің бұзылуының профилактикасы және диагностикасы», «Логопедия» сияқты тақырыптық модульдерді оқиды. Магистранттар білім беру және денсаулық сақтау ұйымдарының мамандарымен бірлесіп сөйлеу патологиясының әртүрлі формалары бойынша жеке логопедиялық бағдарламаларды құруды, логопедиялық көмектің ерекшеліктерін игеруді үйренеді.
Түлектер педагогика ғылымдарының магистрі дәрежесін алады және университетте сабақ бере алады, ғылыми-зерттеу қызметімен айналысады, мамандандырылған ұйымдарда логопед болып жұмыс істей алады және «Арнайы педагогика» бағдарламасының бакалаврлары үшін қарастырылған лауазымдарды атқара алады.

https://science.karsu.uz/files/journals/4/articles/1269/62944e491ae66.html http://publications.lnu.edu.ua/journals/files/journals/1/articles/1371/submission/original/1371-2175-3-SM.html http://tpfk.ru/files/journals/1/articles/221/6291a23e1d36d.html https://uacd.uz/files/journals/1/articles/12/6294507f77107.html https://jrnls.ivet.edu.ua/files/journals/1/articles/747/6294511129235.html https://www.nzgajournal.org.nz/files/journals/1/articles/3612/629453d14bc51.html https://sebhau.edu.ly/journal/files/journals/6/articles/1915/6294556436aa8.html http://www.vjph.vn/files/journals/1/articles/679/submission/original/679-1219-4-SM.html http://uha.dp.ua/files/journals/1/articles/136/submission/136-1-264-1-2-20220530.html http://www.polsci-law.buu.ac.th/qa/-/situs-judi-online/index.htmlhttps://stce.nuce.edu.vn/files/journals/5/articles/2316/submission/2316-50-9628-1-2-20220530.html https://online.cput.ac.za/files/journals/6/articles/98/submission/98-61-102-1-2-20220530.html https://journal.tvu.edu.vn/files/journals/1/articles/889/submission/889-1-2966-1-2-20220530.html http://journal.ussh.vnu.edu.vn/files/journals/2/articles/994/submission/original/994-1162-3-SM.html http://jstic.ptit.edu.vn/files/journals/1/articles/561/submission/561-1-2183-1-2-20220530.html https://jcsce.vnu.edu.vn/files/journals/1/articles/377/submission/377-1-1835-1-2-20220530.html http://jst.ntt.edu.vn/files/journals/2/articles/298/submission/298-13-836-1-2-20220530.htmlhttps://stce.nuce.edu.vn/files/journals/5/articles/2320/submission/2320-50-9630-1-2-20220530.htmlhttps://vjde.vn/files/journals/1/articles/336/submission/336-1-361-1-2-20220530.htmlhttps://ictmag.vn/files/journals/9/articles/1039/submission/1039-62-5583-1-2-20220530.html http://e-majallah.ftu.ac.th/files/journals/4/articles/308/submission/original/308-597-7-SM.htmlhttps://huso-journal.sskru.ac.th/files/journals/3/articles/241/submission/241-25-1468-1-2-20220530.htmlhttps://www.econa.org.ua/files/journals/1/articles/2048/submission/original/2048-6565658006-3-SM.htmlhttps://stce.huce.edu.vn/files/journals/5/articles/2327/submission/2327-50-9730-1-2-20220530.htmlhttps://fass.dp.ua/files/journals/1/articles/117/submission/117-1-219-1-2-20220530.htmlhttps://eung.nung.edu.ua/files/journals/1/articles/384/629476a0bbaf8.htmlhttps://www.itit58.ru/files/journals/1/articles/430/62947777030a3.htmlhttp://ojs.kmutnb.ac.th/files/journals/6/articles/6117/submission/original/6117-16335-3-SM.htmlhttps://ruhm.es/files/journals/1/articles/856/629478a6f1206.htmlhttps://vjog.vn/files/journals/1/articles/1372/submission/1372-1-3113-1-2-20220530.htmlhttps://sci.chandra.ac.th/journal/files/journals/2/articles/40/submission/40-13-73-1-2-20220530.html http://journalgrad.ssru.ac.th/files/journals/16/articles/2760/submission/original/2760-5446-3-SM.htmlhttp://www.graduate.dusit.ac.th/journal/files/journals/1/articles/1148/submission/1148-1-3106-1-2-20220530.htmlhttps://recifaqui.faqui.edu.br/-/slot-online/http://jifactor.org/-/slot-online/https://fast5.ksu.kz/https://ojs.mbuslc.ac.th/files/journals/1/articles/81/6295c8606a892.html http://revista.irdcivil.com.br/files/journals/1/articles/20/6295d2df159f5.htmlhttps://jwt.su/files/journals/1/articles/1175/submission/1175-1-2833-1-2-20220531.htmlhttps://www.sjunijournals.ge/files/journals/3/articles/62/submission/62-25-111-1-2-20220531.htmlhttps://escsvfu.ru/files/journals/1/articles/24/6295d5cd02ee1.htmlhttps://altaisticsvfu.ru/files/journals/1/articles/52/6295d9a9f1fec.htmlhttps://uprav-uchet.ru/files/journals/1/articles/2157/6295dd81b85a8.htmlhttps://eras.mundis.pt/files/journals/1/articles/197/6295de5b23e69.htmlhttps://ref.ue.poznan.pl/files/journals/2/articles/147/6295df41adf95.htmlhttps://sociedadcientifica.org.py/files/journals/1/articles/247/6295e2c888b7e.html