ВЕРСИЯ ДЛЯ СЛАБОВИДЯЩИХ


ПЕДАГОГИКА ФАКУЛЬТЕТІ
 

МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ЖӘНЕ
ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ДАЯРЛЫҚ КАФЕДРАСЫ




МУКУШЕВА
САЛТАНАТ БУЛАТОВНА


кафедра меңгерушісі
педагогика ғылымдарының кандидаты
доцент

Телефон: +7 72 12 35 12 50
E-mail: d61975@rambler.ru
Карбышев көшесі, 7, № 11 ғимарат
Facebook, Instagram

Даталар мен фактілер »

Білім беру бағдарламалары »

Мұғалімдер профильдері »

Құжаттар »

Даталар мен фактілер

Тарихы:
Кафедра 1999 жылы жалпы психология және мектепке дейінгі педагогика кафедраларының бірігуі арқылы құрылды. Әр жылдары кафедраны басқаруды доцент Р.Ш. Сабирова, Ж.А. Карманова, О.А. Михалькова, Г.К. Бельгибаева жүзеге асырды. Қазіргі уақытта кафедраны п.ғ.д., доцент Н.В. Мирза басқарады.
Қоғамның педагогика және психология мамандарына деген қажеттілігін ескере отырып, 2000 жылдан бастап «Педагогика және психология» мамандығы бойынша бакалаврларды дайындау жүргізіледі. 2004 жылдан бастап «Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу» және «Педагогика және психология» мамандықтары бойынша магистранттарды даярлау жүзеге асырылып келеді.

Оқытушылар:
Кафедрада барлығы 18 оқытушы жұмыс істейді, оның ішінде 3 педагогика ғылымдарының докторы, 6 ғылым кандидаты. Жеті оқытушы «Жоо-ның үздік оқытушысы» атағына ие. Профессорлар Л.А. Шкутина және Н.В. Мирза Қазақстан Республикасы Педагогикалық Ғылымдар Академиясының толық мүшелері (академиктері) болып табылады.

Білім алушылар:
Кафедра бағдарламаларына деген сұраныс соңғы 5 жыл ішінде студенттер контингентінің жыл сайынғы өсуін көрсетеді. Студенттер «Педагогика және психология» және «Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу» бағыттары бойынша білім алу үшін Қазақстанның түрлі өңірлерінен және Өзбекстан, Тәжікстан, Ресей секілді шет елдерден келеді.

Жұмысқа орналастыру:
2020 жылғы түлектердің жұмысқа орналасу көрсеткіші «5В010300 – Педагогика және психология» білім беру бағдарламасы бойынша 75%-ды, «5В010100 – Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу» білім беру бағдарламасы бойынша 82%-ды құрайды.

Диссертациялық кеңестер:
Докторлық диссертацияларды қорғау үшін «Педагогика және психология» бағыты бойынша диссертациялық кеңес ашылды.

Аккредиттеу және көшбасшылық:
Кафедраның барлық бағдарламалары БСҚТА ұлттық аккредитациядан өткен және ұлттық рейтингтерде лайықты орындарға ие: БСҚТА рейтингісінде «Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу» білім беру бағдарламасы (магистратура) – 1 орын, «Педагогика және психология» білім беру бағдарламасы (магистратура) – 3 орын; «Педагогика және психология» білім беру бағдарламасы (бакалавриат) – 5 орын, «Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу» білім беру бағдарламасы (бакалавриат) – 4 орын.

Жобалар:
Кафедра оқытушылары TEMPUS халықаралық жобасын жүзеге асыруға және TEMPUS V «Орталық Азиядағы жоғары білім кеңістігіне жол: құрылымдарды бейімдеу және сапа мәдениетін дамыту» халықаралық білім беру жобасын әзірлеуге қатысады. Кафедраның Ресей білім беру Академиясымен ынтымақтастығы әріптестердің мүшелігінде көрінеді: Н.В. Мирза – РЖА толық академигі, Халықаралық жаратылыстану академиясының мүшесі; Ж.А. Карманова – РЖА корреспондент-мүшесі; Г.К. Белгибаева, Р.Б. Маженова, Р.М. Айтжанова – РЖА профессорлары.

Серіктестер:
Мектепке дейінгі және психологиялық-педагогикалық даярлық кафедрасы келесі білім беру ұйымдарымен халықаралық ынтымақтастық туралы ұзақ мерзімді шарттар жасасты: Interkulturelle Weiterbildungsgesellschafte. V. (Германия, Дюссельдорф қ.), Карлов университеті (Чехия, Прага қ.), Мәскеу мемлекеттік технологиялар және басқару университеті (Ресей, Мәскеу қ.), Әлеуметтік басқару академиясы (Ресей, Мәскеу қ.), Вятка мемлекеттік гуманитарлық университеті (Ресей, Киров қ.) Янка Купала атындағы Гродно мемлекеттік университеті (Беларусь Республикасы), Трнавадағы Әулие Кирилл және Мефодий университеті (Словакия Республикасы).

https://science.karsu.uz/files/journals/4/articles/1269/62944e491ae66.html http://publications.lnu.edu.ua/journals/files/journals/1/articles/1371/submission/original/1371-2175-3-SM.html http://tpfk.ru/files/journals/1/articles/221/6291a23e1d36d.html https://uacd.uz/files/journals/1/articles/12/6294507f77107.html https://jrnls.ivet.edu.ua/files/journals/1/articles/747/6294511129235.html https://www.nzgajournal.org.nz/files/journals/1/articles/3612/629453d14bc51.html https://sebhau.edu.ly/journal/files/journals/6/articles/1915/6294556436aa8.html http://www.vjph.vn/files/journals/1/articles/679/submission/original/679-1219-4-SM.html http://uha.dp.ua/files/journals/1/articles/136/submission/136-1-264-1-2-20220530.html http://www.polsci-law.buu.ac.th/qa/-/situs-judi-online/index.htmlhttps://stce.nuce.edu.vn/files/journals/5/articles/2316/submission/2316-50-9628-1-2-20220530.html https://online.cput.ac.za/files/journals/6/articles/98/submission/98-61-102-1-2-20220530.html https://journal.tvu.edu.vn/files/journals/1/articles/889/submission/889-1-2966-1-2-20220530.html http://journal.ussh.vnu.edu.vn/files/journals/2/articles/994/submission/original/994-1162-3-SM.html http://jstic.ptit.edu.vn/files/journals/1/articles/561/submission/561-1-2183-1-2-20220530.html https://jcsce.vnu.edu.vn/files/journals/1/articles/377/submission/377-1-1835-1-2-20220530.html http://jst.ntt.edu.vn/files/journals/2/articles/298/submission/298-13-836-1-2-20220530.htmlhttps://stce.nuce.edu.vn/files/journals/5/articles/2320/submission/2320-50-9630-1-2-20220530.htmlhttps://vjde.vn/files/journals/1/articles/336/submission/336-1-361-1-2-20220530.htmlhttps://ictmag.vn/files/journals/9/articles/1039/submission/1039-62-5583-1-2-20220530.html http://e-majallah.ftu.ac.th/files/journals/4/articles/308/submission/original/308-597-7-SM.htmlhttps://huso-journal.sskru.ac.th/files/journals/3/articles/241/submission/241-25-1468-1-2-20220530.htmlhttps://www.econa.org.ua/files/journals/1/articles/2048/submission/original/2048-6565658006-3-SM.htmlhttps://stce.huce.edu.vn/files/journals/5/articles/2327/submission/2327-50-9730-1-2-20220530.htmlhttps://fass.dp.ua/files/journals/1/articles/117/submission/117-1-219-1-2-20220530.htmlhttps://eung.nung.edu.ua/files/journals/1/articles/384/629476a0bbaf8.htmlhttps://www.itit58.ru/files/journals/1/articles/430/62947777030a3.htmlhttp://ojs.kmutnb.ac.th/files/journals/6/articles/6117/submission/original/6117-16335-3-SM.htmlhttps://ruhm.es/files/journals/1/articles/856/629478a6f1206.htmlhttps://vjog.vn/files/journals/1/articles/1372/submission/1372-1-3113-1-2-20220530.htmlhttps://sci.chandra.ac.th/journal/files/journals/2/articles/40/submission/40-13-73-1-2-20220530.html http://journalgrad.ssru.ac.th/files/journals/16/articles/2760/submission/original/2760-5446-3-SM.htmlhttp://www.graduate.dusit.ac.th/journal/files/journals/1/articles/1148/submission/1148-1-3106-1-2-20220530.htmlhttps://recifaqui.faqui.edu.br/-/slot-online/http://jifactor.org/-/slot-online/https://fast5.ksu.kz/https://ojs.mbuslc.ac.th/files/journals/1/articles/81/6295c8606a892.html http://revista.irdcivil.com.br/files/journals/1/articles/20/6295d2df159f5.htmlhttps://jwt.su/files/journals/1/articles/1175/submission/1175-1-2833-1-2-20220531.htmlhttps://www.sjunijournals.ge/files/journals/3/articles/62/submission/62-25-111-1-2-20220531.htmlhttps://escsvfu.ru/files/journals/1/articles/24/6295d5cd02ee1.htmlhttps://altaisticsvfu.ru/files/journals/1/articles/52/6295d9a9f1fec.htmlhttps://uprav-uchet.ru/files/journals/1/articles/2157/6295dd81b85a8.htmlhttps://eras.mundis.pt/files/journals/1/articles/197/6295de5b23e69.htmlhttps://ref.ue.poznan.pl/files/journals/2/articles/147/6295df41adf95.htmlhttps://sociedadcientifica.org.py/files/journals/1/articles/247/6295e2c888b7e.html