ВЕРСИЯ ДЛЯ СЛАБОВИДЯЩИХ



ШЕТ ТІЛДЕР ФАКУЛЬТЕТІ



ТЛЕУЖАНОВА
ГУЛЬНАЗ КОШКИМБАЕВНА

декан
педагогика ғылымдарының кандидаты
қауымдастырылған профессор

Декан блогы

Телефон: +7 72 12 770413
E-mail: foreign_lang@ksu.kz
Мұқанов көшесі, 1, №9 ғимарат
Facebook Instagram


Даталар мен фактілер

Тарихы:
Шет тілдер мамандарын даярлау филология факультетінің шет тілдер бөлімінде 1991 жылы басталды. Алғашқы рет «Неміс тілі» мамандығына 20 адам қабылданды. 90-жылдары шет тілдерін білетін мамандарға деген қажеттілік күрт өсті, бұл 1994 жылы қолданыстағы шет тілдері бөлімін дербес шет тілдер факультетіне айналдыру қажеттілігін тудырды. Шет тілдер факультетінің алғашқы деканы филология ғылымдарының докторы, профессор Н.И. Букетова болды.
Факультеттің қалыптасуы мен қарқынды дамуы 1998 жылдан 2019 жылға дейін факультетті басқарған педагогика ғылымдарының докторы, профессор Б.А. Жетпісбаеваның есімімен байланысты.
Факультеттің негізін қалаушылар: профессор Г.К.Тлеужанова, ф.ғ.к., доцент В.О. Тен, ф.ғ.к., профессор Ф.А. Какжанова, аға оқытушылар Б.Ж.Жанкина, Ж.А. Кагазбаев, Л.А. Турумбетова, Р.Ж. Джангунакова, И.В.Росоха. Факультет кафедраларын әр жылдары ф.ғ.к., доцент Ф.А.Какжанова, ф.ғ.д., профессор Ш.М. Мажитаева, ф.ғ.д., профессор Г.И.Исина, ф.ғ.к. С.Х. Жакупова, ф.ғ.к. З.М. Мажит, п.ғ.к. У.И. Копжасарова, п.ғ.к. Э.А. Утеубаева, доценттер Ж.А. Кагазбаев, М.У. Нуржанова, Б.К.Аязбекова басқарды.
Сол кезде шағын оқытушылар ұжымы ұйымдастыру кезеңінің барлық қиындықтарын сәтті жеңіп, болашақ факультеттің негізін қалады. Факультет роман-германиялық филологиясы кафедрасының құрылуынан басталды, оны Ж.А. Қағазбаев басқарды.
1996 жылы 63 адамнан тұратын алғашқы түлектер «Неміс тілі», «Ағылшын тілі» мамандықтары бойынша факультеттегі оқуын аяқтады. Факультет дамыған сайын жаңа мамандықтар ашылып, көп деңгейлі білім беру моделі енгізілді:

  • 1991 жыл – Неміс тілі
  • 1992 жыл – Ағылшын тілі
  • 1996 жыл – Француз тілі
  • 1999 жыл – Шетел филологиясы (Ағылшын филологиясы, Неміс филологиясы)
  • 2001 жыл – Француз филологиясы
  • 2001 жыл – Аударма ісі
  • 2012 жыл - Қытай филологиясы.
2006 жылдан бастап факультет келесі мамандықтар бойынша магистранттарды даярлайды:
  • Шет тілі: екі шет тілі (2006 ж.)
  • Шетел филологиясы (2009 ж.)
2013 жылы Шихэцзы университетімен ынтымақтастық туралы шартқа қол қойылды (ҚҰР).
2014 жылы 6D011900 – Шет тілі: екі шет тілі мамандығы бойынша докторантура ашылды.
Өзінің шағын тарихында факультет аймақтың шет тілдерін білетін жоғары білікті мамандарға деген қажеттіліктеріне жауап бере алатын 5000-нан астам мектеп мұғалімін, жоғары оқу орындарының оқытушыларын, филологтарды, аудармашыларды дайындады. Факультет түлектерінің арасында Ресей, Тәжікстан, Өзбекстан, Қытай, Түркия, Италия азаматтары бар. Факультет түлектері Қазақстанның барлық аймақтарында, жақын және алыс шетелдерде шет тілдер мұғалімдері, жоғары оқу орындарының оқытушылары, АҚШ, Германия, Франция елшіліктерінде, Қазақстан Республикасында аккредиттелген халықаралық өкілдіктерде аудармашылар мен түрлі деңгейдегі мамандар болып жұмыс істейді.

Оқытушылар:
Оқу үдерісін оқытылатын тілдер елдерінде тағылымдамадан өткен жоғары білікті профессор-оқытушылар құрамы қамтамасыз етеді. Олардың қатарында 8 Республикалық «Жоғары оқу орнының үздік оқытушысы» атағының иегері, PhD және ғылым докторлары, ғылым кандидаттары мен доценттер, ғылым магистрлері бар.
Факультетте үнемі Германия, Франция, Қытай, Оңтүстік Корея, Италия, Түркиядан келген шетелдік оқытушылар жұмыс істейді, олардың ішінде: ағылшын тілі оқытушысы, философия докторы В. Сартор (АҚШ); итальян тілі оқытушысы, «Шет тілі ретінде итальян тілінің дидактикасы» мамандығының магистрі Паоло Мантраци (Италия).

Студенттер:
Соңғы жылдары білім алушылар контингенті 1000-нан астам адамды құрайды, оның ішінде «Алтын белгі» иегерлері, білім беру грантының иегерлері. Факультетте Қазақстанның түрлі аймақтарынан келген студенттермен қатар Қытай, Ресей, Өзбекстаннан келген шетелдік студенттер де білім алуда. Білім алушылар контингентінің жыл сайынғы өсуі, сондай-ақ еңбек нарығында түлектердің талап етілу көрсеткіші байқалады. Түлектердің 70%-дан астамы диплом алғаннан кейінгі алғашқы үш айда оңай жұмыс табады.

Білім беру бағдарламалары:
Ағылшын тілінде оқытылатын «Шетелдік білім алушыларына арналған орыс тілі» және «Шет тілі және мәдениаралық коммуникация» инновациялық бағдарламалары.
Шет тілі ретінде орыс тілі бойынша Шихэцзы Университетімен бірлескен бағдарлама (Қытай)
Новосібір мемлекеттік педагогикалық унверситетімен бірлескен қос диплом бағдарламасы (Ресей)

Академиялық ұтқырлық:
Студенттер мен магистранттар Германия, Испания, Қытай, Ресей, Румыния, АҚШ, Франция, Чехияның жетекші университтеттерінде білім алады.

Диссертациялық кеңес::
Факультетте «Шет тілі: екі шет тілі» бағдарламасы бойынша диссертациялық кеңес жұмыс жасайды.

Аккредиттеу және көшбасшылық:
Факультеттің бағдарламалары білім беру сапасын қамтамасыз ету жөніндегі тәуелсіз агенттікпен аккредиттелген. Олар жоғары оқу орындарының ұлттық рейтингтерінде жоғары орындарға ие: бакалавриаттың 3 бағдарламасы: «Аударма ісі», «Шетелдік білім алушыларға арналған орыс тілі», «Шетел филологиясы»; магистратураның 2 бағдарламасы «Шет тілі: екі шет тілі», «Шетел филологиясы» білім беру сапасын қамтамасыз ету жөніндегі тәуелсіз агенттіктің нұсқасы бойынша үздік үштікке кірді; «Шет тілі: екі шет тілі», «Шетел филологиясы» бағдарламалары «Атамекен» жұмыс берушілерінің рейтингінде жоғары бағаланды.

Жобалар:
Қазіргі уақытта факультеттердің ғалымдары шет тілінде білім беруді зерттеумен, CLIL-технологияларымен байланысты 3 ғылыми жобаны іске асыруда.

Серіктестер:
Факультет жетекші университеттермен және халықаралық ұйымдармен ынтымақтастық жасайды: «DAAD» Неміс академиялық алмасу қызметі, «Goethe-Institut» неміс тілін қолдау және дамыту қоғамы, Француз Альянсы, Қазақстандағы Франция Елшілігі жанындағы лингвистикалық орталық, Британдық Кеңес және т.б. ынтымақтастық шеңберінде шетелдік ғалымдардың қонақ дәрістерін жүзеге асыру, бірлескен ғылыми зерттеулер жүргізу тәжірибесі бар.

Түлектер қауымдастығы
Шет тілдері факультетінің түлектер қауымдастығы 2006 жылы құрылған және бүгінде оның 1000-нан астам мүшесі бар. Қауымдастық еріктілік, оның мүшелерінің теңдігі, өзін-өзі басқару, есеп беру, жариялылық негізінде жұмыс істейді. Оның қызметі әртүрлі буын түлектері арасындағы байланысты сақтауға, шет тілдер факультеті түлектерінің мәртебесін арттыруға, студенттік бастамалар мен факультет қызметкерлерін қолдауға бағытталған


Қауымдастық түлектерінің құрамы
  1. Каскатаева Жанар Алданышқызы – түлектер қауымдастығының төрайымы, академик Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды университетінің аға оқытушысы, байланысушы тұлға – моб. тел.: +77013595479
  2. Арабаджи Кристина Дмитриевна – шетел филологиясы кафедрасының оқытушысы.
  3. Бакенова Айгуль Маратбековна – шет тілдер кафедрасының оқытушысы.
  4. Ералинова Торгын Елемесовна – деканның тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасары.
  5. Жукенова Гульназ Эндуаровна – Павлодар қаласының химия-биология бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебінің директоры.
  6. Китибаева Альфия Каныбековна – академик Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды университетінің ғалым хатшысы.
  7. Кохановер Татьяна Юрьевна – деканның ғылыми жұмыс жөніндегі орынбасары.
  8. Омарова Асима Молдахметовна – аударма теориясы мен практикасы кафедрасының оқытушысы.
  9. Оспанова Венера Амантаевна – шет тілдер кафедрасының оқытушысы.
  10. Тулеубаева Шолпан Каленовна – шет тілдер кафедрасының аға оқытушысы.
  11. Улжабаева Айша Габдулхамитовна - шет тілдер кафедрасының оқытушысы.
  12. Фирсова Екатерина Евгеньевна – Француз Альянсының директоры, Қарағанды қ.
  13. Шункеева Сауле Алишеровна – Инновациялық Еуразия университетінің академиялық жұмыс жөніндегі проректоры, Павлодар қ.

https://science.karsu.uz/files/journals/4/articles/1269/62944e491ae66.html http://publications.lnu.edu.ua/journals/files/journals/1/articles/1371/submission/original/1371-2175-3-SM.html http://tpfk.ru/files/journals/1/articles/221/6291a23e1d36d.html https://uacd.uz/files/journals/1/articles/12/6294507f77107.html https://jrnls.ivet.edu.ua/files/journals/1/articles/747/6294511129235.html https://www.nzgajournal.org.nz/files/journals/1/articles/3612/629453d14bc51.html https://sebhau.edu.ly/journal/files/journals/6/articles/1915/6294556436aa8.html http://www.vjph.vn/files/journals/1/articles/679/submission/original/679-1219-4-SM.html http://uha.dp.ua/files/journals/1/articles/136/submission/136-1-264-1-2-20220530.html http://www.polsci-law.buu.ac.th/qa/-/situs-judi-online/index.htmlhttps://stce.nuce.edu.vn/files/journals/5/articles/2316/submission/2316-50-9628-1-2-20220530.html https://online.cput.ac.za/files/journals/6/articles/98/submission/98-61-102-1-2-20220530.html https://journal.tvu.edu.vn/files/journals/1/articles/889/submission/889-1-2966-1-2-20220530.html http://journal.ussh.vnu.edu.vn/files/journals/2/articles/994/submission/original/994-1162-3-SM.html http://jstic.ptit.edu.vn/files/journals/1/articles/561/submission/561-1-2183-1-2-20220530.html https://jcsce.vnu.edu.vn/files/journals/1/articles/377/submission/377-1-1835-1-2-20220530.html http://jst.ntt.edu.vn/files/journals/2/articles/298/submission/298-13-836-1-2-20220530.htmlhttps://stce.nuce.edu.vn/files/journals/5/articles/2320/submission/2320-50-9630-1-2-20220530.htmlhttps://vjde.vn/files/journals/1/articles/336/submission/336-1-361-1-2-20220530.htmlhttps://ictmag.vn/files/journals/9/articles/1039/submission/1039-62-5583-1-2-20220530.html http://e-majallah.ftu.ac.th/files/journals/4/articles/308/submission/original/308-597-7-SM.htmlhttps://huso-journal.sskru.ac.th/files/journals/3/articles/241/submission/241-25-1468-1-2-20220530.htmlhttps://www.econa.org.ua/files/journals/1/articles/2048/submission/original/2048-6565658006-3-SM.htmlhttps://stce.huce.edu.vn/files/journals/5/articles/2327/submission/2327-50-9730-1-2-20220530.htmlhttps://fass.dp.ua/files/journals/1/articles/117/submission/117-1-219-1-2-20220530.htmlhttps://eung.nung.edu.ua/files/journals/1/articles/384/629476a0bbaf8.htmlhttps://www.itit58.ru/files/journals/1/articles/430/62947777030a3.htmlhttp://ojs.kmutnb.ac.th/files/journals/6/articles/6117/submission/original/6117-16335-3-SM.htmlhttps://ruhm.es/files/journals/1/articles/856/629478a6f1206.htmlhttps://vjog.vn/files/journals/1/articles/1372/submission/1372-1-3113-1-2-20220530.htmlhttps://sci.chandra.ac.th/journal/files/journals/2/articles/40/submission/40-13-73-1-2-20220530.html http://journalgrad.ssru.ac.th/files/journals/16/articles/2760/submission/original/2760-5446-3-SM.htmlhttp://www.graduate.dusit.ac.th/journal/files/journals/1/articles/1148/submission/1148-1-3106-1-2-20220530.htmlhttps://recifaqui.faqui.edu.br/-/slot-online/http://jifactor.org/-/slot-online/https://fast5.ksu.kz/https://ojs.mbuslc.ac.th/files/journals/1/articles/81/6295c8606a892.html http://revista.irdcivil.com.br/files/journals/1/articles/20/6295d2df159f5.htmlhttps://jwt.su/files/journals/1/articles/1175/submission/1175-1-2833-1-2-20220531.htmlhttps://www.sjunijournals.ge/files/journals/3/articles/62/submission/62-25-111-1-2-20220531.htmlhttps://escsvfu.ru/files/journals/1/articles/24/6295d5cd02ee1.htmlhttps://altaisticsvfu.ru/files/journals/1/articles/52/6295d9a9f1fec.htmlhttps://uprav-uchet.ru/files/journals/1/articles/2157/6295dd81b85a8.htmlhttps://eras.mundis.pt/files/journals/1/articles/197/6295de5b23e69.htmlhttps://ref.ue.poznan.pl/files/journals/2/articles/147/6295df41adf95.htmlhttps://sociedadcientifica.org.py/files/journals/1/articles/247/6295e2c888b7e.html